27 Şubat 2010 Cumartesi

renkli msn nickleri


Gel bak bir elimde qökчüzü var hala ..
Ötekinde kaчıp qiden чıldızlar . Laaa Laaa ...
Korkularda benim umutlarda ..
Beni bırakma ...




Hiç sevmedim kaßahat .
İçimden ßir ses dior ki
öLde kendini arat .









ßuqün uyamadım *
Saat 3'e çeyrek varken kalktım .
ßir siqara ßoğdum .
KüLLeri yuttum .
Delil yok ortada şimdi mutluyum ``

renkli msn sözleri





Vedalar ßile ßir sessizliğe mahkum değildir .[COLOR=lemonchiffon]
ßir “hoşçakal” ßile sensizliğin içinde .
Seni hep varmışsın gißi geri getirir .






Anlatacak çok şey var .
Fakat ne anlatacak gücüm var
Ne de senin görmene dayanaßilecek satırlarım var.







Bulutların üstünden bıraktım ben kendimi .
Sonunu düşünmeden duчqular sarınca beni .
Gizlice tuttum elini чüzüne baktım usulca
Gözlerin fısıldadı mutluluqu чavaşca









Hep derdin oysa yüzümdeki teßessüm için yaşadığını iyi ßak !
Yüzümdeki teßessüm haLa var haLa can çekişiyor seni yaşatmak için






dilεqıиı тυтмυş ѕαчαя ѕσиѕuzdαи qεяı
чαиαякεи чαиαкlαяı uşuямυş εllεяı . .



*







A ş k seni ßuLur demiştin .
Peki ßuLduğu qißide kaybeder mi?
Konuşsana!
SessizLiğini suskunLuğunu dinLetme ßana!
ÇığLıkLarına haykırışLarına ßiLe razıyım!
AnLatsana!






“ Susmak aşkın diLidir - diyen sevqiLi
Konuş şimdi keLimeLerine ihtiyacım var…”









`A ş k ´ rahatsızlanmakmış.
чersiz чurt unutmakmış
Hiç farkında bile olmadan
Hep ona ` u ч a n m a k m ı ş .






Azrail kapını çaldığı saat
'' Son defa '' diyecek sözün olmalı .



renkli msn nickleri




Kolay ßir ßilmecesin .
Çözeyim mi ne dersin ?





qeri dönme ..

` qünahkarsın !

qeri dönme bulamazsın !


hiç düşünme .
bunun adı [[ ayrılık ]]


[böööö]




≈ чiиє чзиi ч з и i d з и .. (!)


gitmelerin değil
kalmaların zamanı şimdi benim diyarlarımda...!!!
bence sende toplayıp umutları
kaldırmaktansa bir bavula....
DağıT Hepsinİ!!!!





Sana geL diyemem
Ben kendimden gideLi çok oLdu
Yüreğime ayazLar vurdu
ŞarkıLarım öLdü benim bugün
Ve ısLak bir cama vurdu çocukLuğum





Şimdi bakışLarımdan şiirLer düşüyor
Ve vuruyor beni dört bir koLdan
Eşkıya duyguLarımı tutukLuyorum göğüs kafesimde
DeLi gömLeği giydiriyorum düşLerime.
AynaLarda hüzün rengi; bakışLarımda mana yok.
Karantina zamanLara sıkıştırılmış güLüşLerimin tozu avuçLarımda
Ve gecenin körü çarpıyor suratıma.






GözyaşLarımdan
y a n g ı n L a r
çıkarıp
y a k m a l ı b u y ü r e ğ i…








bazen

s
u
s
k
u
n
luk

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri