25 Şubat 2010 Perşembe

kapak msn nickleri


Yürüyüşü paytak paytak farları yak karşıya geçmeye çalışıyor çaylak


A$k Mi ? O DéDigin Gazoz AgaCi Burda YétismiYor ! ..

ßir ÇıLgın Gibi Şimdi Hayatım..Ne Svgim Kaldı ..Nede Gözyaşlarım !


hareketli msn yazıları
++| Pamuk PRénsésin ParTisiné CağıRıLmayan ÇiRkin Cadı |++




KaN ve AteŞ Küfredyor Tüm Masallra Yas TutuYor MeLKLeR KaranlığıMıza Ve Nasırlaşmış YüreğinLe Sen Aciz Dünya...!

Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana
 

son defaymış Gibi kaybederken Kendimi.. En ucuz şaraplarda.. GeL hadi Acıt ßeni O biLe Yeter.. ÇorakLığımda İstemezsen Eğer geLmezsen ÖLdür ama affet ßeni . . .









Ahtapotlar Gibi son Defa doLanaLım ßirbirimize. ELLerimde eLLerin eLeLe... Derler ki bir yerden sonra.. Acımaz daha fazLa ...









zαTєη αşк кötü вιя şαкα, αηLαmαуα çαLışмα .[ ! ] ^^ Ya her şeyim ya Hiçim sorma Dünya ne biçim.. Bir kördüğüm ki İçim Çözdükçe doLanıyor .. ^^
 
 
 
ßirgün sєn Gєçmiş zamandın, ßєnse Yanında anLamLarın ... '' kime dokunur eLLerin
Kimi Görür gözLerim öLüm Çıkar Karşıma Yine SEN Derim. ''







вєddυαDιя ѕαηα ßüTüη ѕözLєяιм .. YarınLar Kadar Yakın içimdeki Fırtına ..







" Çok parçaLandım parçaLandıkça çoğaLdım " Sevdim Sandım SeviLdim Sanırdım Sonra uyandım.. Sonunda ßen AnLadım ..









özLєdiм ѕєηi Tєк кєLiмєм вυ .. Hani oLur ya ßazen, Kaçarsın Herşeyden Hani oLur ya ßezen.. Şarkı ßiter aniden .. ^^









sєsLєndim öLümє öLüm duyupta ßєni Seçmєdi .. Áşk uyudu ranzaLarda, DüşLer Ĕskidi Gitti.. IsLığıma Gömüyorum KaLbimdeki ŚözLeri
sєиsiz gєçєи нєr gєcє pαrLαyαи yıLdızLαrα uмuтLα вαктıм.YαLиız sєиi düşüиєrєк gözLєriмi кαpαттıм.RüyαLαrıмα girєrsiи diyє єrкєиdєи yαттıм…
Bu αℓємdє нєrкєsє isуαи sαиα αşк vαr!.
köşeye oturmuş esrar çeken,çarşaf paketi cebinde gezen,canı sıkıldımı adam kesen AŞIK GÖRÜRSEN BEN! HATIRLA
étKiLéméz öLüm ßéni iñañ híç..!!!

¹º§µz ølмªz...!

♥ Biтмesiиe iziи veгмiчceğim soиsuz αşĸ.

Tek hayalim hissetiğim son nefeslerimi seninle alıp vermek.


sayısaL kaBusa DönDü..sözeL düşLeRe dönDü.. xD



Dokunma Bana..
Bn $en Biraz deLim..Hoş qöRn Bn LiseLiym.. xD
ARtIk sUsUyOrUm sÖzLeRiM BiTtİ...! Bu kEs qİdİyOrUm sAhİDeN BiTtİ


ya şiMdi tUT elİmden .... yADA Bİr dAHA söZ etmE sEvGiDeN!!
ßæna Coq SAĞDIKTI ßİR sEVGİlİM wardı Köpeğim Kadar oLamadı.!!!



€skiden karanlikdan korkar yagmurlardan ürperirdim ama simdi karanlik sirdasim yagmurlar gözyasim oldu!!!



ßir Gün ßir SiLah ve ßir Gül iLe Sana GeLeceğim Ya Gülü aLırSın a$kım oLurSun Yada SiLahı Cekip ßeni WururSun...!!!

Bana bitmeyen bir tek şey söyLe , söyle sonsuza inanayım
Bana nasıL seveceğimi anLat , aşk karLı yokuş yoruLmayaLım ...

Hadi beni biraz heyecanLandır , yüzüm güLmüyor çoktandır
Ben kaybetmekten çok korkarım , tüm aLışkanLıklar çocukLuktandır




Ben bir baş belasıyım Tanrının cezasıyım ...!
ELLerini tutmuştum İçime çekip sevmiştim ya
O an dedim dursun dünya ' seni seviyorum senden fazla...



Sonsuz sevginin sığacağı kadar büyük oLsada yüreğim senden ba$kasını sığdıramayacak kadar da küçüktür asLında




Kanka demekLe kardeş oLunmaz !!
Bu CümLenin en iyi örnekLeriyiz biz
hep diorum ya ;
~ Sözde değiL Özde kardeşiz !!


Sen bana baktığında sevgimi gördün. Ben sana baktığımda sevgini gördüm. ALem bize baktığında sevda nedir gördü. Bir insan böyLesine nasıL seviLirmiş gördü.

FasuLyédén seviLdim hép.. 0ynadım fasulyédén... Zararım künyédén mi..?. Y0ksa küLLiyen mi bünyédén?....







Bendesin Benim oLmasanda..






Taş Duvarlarar Ördüm yine Etrafıma. Kimseyi KaLßime Almaz Oldum*

biLemezdik severek ayrıLacağımızı... Uzağındayım.. senin ve yaşamın...artık hiçbirşey söyleme !
söyleme ki aşktan kaçmayayım böylesine...






içi
kapak msn nickleri

boş bir parantez( ) hayatım...



İçimdesin<3






ne sebeple dönersendön
ama yeterki
DÖN NE OLUR...






Küçücük yüreğime seni sığdırdım… O yürekte büyüttüm seni..
sana olan sevgimi…





seni haykırıyorum sensizliğin inadına!

 
Masalın canımdan içeri doğru sızan gözbebeklerimden bahsediyorum diyorum !
Dokun kahve koyusu yalnızlığıma.. Ya da sesimin teline vurulup çıkar göğüs kafesimden nefesini. Avuç içlerim yanıyor...
Umutsuz *$K bu yavRum ba$Ka Çaresi yok...!



GüLLer soLdu, KuşLar masum. ELimde resmin,KaLbim yorgun.



Vurdum taa dibe ben yine bu gece Bitmi$ duyguLar kaLmış kabusLar



SebePsiz yere gitmedinki sen BoşLuğa beni koydun biLmeden...



|●| çıкмαz вι ѕσкαктα gιвιуιм ѕαηкι |●|♥


 | Hαη¢єя Ŝαρℓα∂ıℓαя уüяєğιмє | ♥


♣ » ŜensizŁik Esiyor ve Üşüyoяum « ♣♥


‘٥ Ŝαηα ηαѕıŁ güνєηє¢єğιм Hαуαт ٥’♥


٭٠٭ Ĝözуαşıη∂α ιѕℓαηмış Ĝüℓüşℓєяιм ۰♥


kıRıLan hayaLLerim mi ßattı eLiné…?!!?♥




FırtınaLar koptu derinden Korktum ben a$kın cesaretinden




Kendine geL yol yakınken
...tir et aksın derinden x3




BİZ YIKILMAZ SEVGİLERİN SARSILMAZ TAŞLARIYIZ ANLIMIZDA BELA YAZAR GÖNLÜMÜZDE SEVDA DELİCE SEVMEYİ BİLİRİZ UNUTMAYI ASLA
Psikopat, paranoyak ama şizofren oLan ManYaq Kısın Tekiyim

KalßiMi KıRarSan ÖPEREK YapıştHır HasretHinden DeLiriRsHem SÖZLERİNLE YatHıştır
SanHa DaRılıRsHam GÖZLERİNLE ßaRıştHır Ama UnutacHakShan ßenHi ÖLÜMLE TanHıştHıR

GöηüL ιηfιLαкнαLιηdєşιмdι

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri