10 Şubat 2010 Çarşamba

sevgililer günü yazıları


hiç kaçıp gitmek isterken yüreğin yinede kalmak istedi mi bedenin?











gidenler geri gelse bile en sevdiğiniz parçalarını gittikleri yerde bırakıp geliyorlar : gitmeyeceklerine olan güveninizi.





Ben etrafımın ve kendimin farkındayım; beni ancak ben mahvedebilirim



aşk sözleri


"Unutup gülümsemek hatırlayıp üzülmekten çok daha iyidir."










korkarlar her güncesurlar ise 1 kez ölür.








Hayatı daha cesur karşılamayı öğrendim.

Ötesi sen berisi aşk






Nasıl çıkarım bu yalnızlığın içinden?
Ben şehadet ederim ki
Gözlerin ölümden güzel.






Sevişmek istedim!
Bilmek istedim sevmeden sevişmeyi…
İçinde his olmadan aşk olmadan risk olmadan sevişmeyi !
Bir anlık sevmek istedim!
Bir gecelik hepsi bu o kadar!






Gitmelere takılı kaldıysa yürek
Yorgan altı ağlar o
Mutlu gözler.





Gölgen izlemiyorsa peşin sıra adımlarını
Gömülüyorumdur derin bir kuyuya








Ellerim kanlı savaşlardan kalma yorgunluğun aynasından döndü henüz.
Bu yüzden ağırım kirpiklerim(d)e.
Dün gece limanı eksik düşlerimden bir gemi kalktı yine.
acımla uğurladım.
Vedasızdı gözyaşım.
Avutamadım gözlerimi közle.
Düştü.
Közdü.
illa ki yakmalıydı!
Bu yara kabuk bağlamaz gülüşünsüz.




Bana baktığın gibi aynaya bak




Yağmuru sapladın içime tam kurumuş ölüyorken


sevgililer günü yazıları




Gece biterken yıldızlar giderken
Kelimeler biterken
Söylenmedik sözler bile
Tüm anlamlar biterken sen başlarsın






İçimde kapanmayan eski yaralar
Sen yoksan bana uğramaz mı ilkbahar.








Sorun yaptıklarında değil yapmadıklarında.







son sözünü baştan söyleyenler ortasında kaybeder
yolunu.






sakın dönme
herkes gibisin





bu aşk burada biter ve ben çekip giderim
yüreğimde bir çocuk cebimde bir revolver
bu aşk burada biter iyi günler sevgilim
ve ben çekip giderim bir nehir akıp gider.








eski sevgilime duyrulur
özledim buna ne buyrulur.






kal'ani olan herkesin gerceklesmis bir dusu de vardir degil mi?







Unutursun için yana yana.






sende sevmediğim sadece iki şey var. Yüzlerin








ben hayatta iki kişiye güvenirim. biri kendim diğeri de sen değilsin.












Hırs geldi gitti kelle; hırs gitti hani kelle?









uzun dönemde hepimiz ölüyüz.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri