29 Kasım 2008 Cumartesi

Düş nickleri


ßir ihanetin adresi olmamalıydı ayak izLerin


+


i$Té qidiyorSun...Günahkar oLduqum İçin Térkédiyorsun ßéni...Séßéßini Sormadan Vé ßéni ßir kéz ßiLé dinLémédén qiDiyorsun yiné...


+



SénsizLiqin sava$ını ödétiyoRum kaLßimé...SancıLarı Yüréqimé cékiyor, sava$ ÇıqLıkLarımı DamarLarımdaki Kan Fi$kıRıyoR...
ßénsé Yiné SUSUYORUm...!!



+



UnuTmaLıyım séni diyoRum hér Saßah Uyandıqımda....SonRa qéCénin YanLızLıqında FarkédiyoRum Yiné ßu qün akLımdan hiç Çıkmamı$sın...



+


qizLiyoRum Ama Sén én ßüyük qünahımsın ßénim... Hiç çékinmédén i$Lédiqim ßi qünah... YüRéqim muTLu i$Lédiqim Ték ßüyük qünahımsın...



+


kaLßinin én ücRa kö$ésindé kaLayım...akLına qéLdiqimdé Yüzündé Küçük ßir Téßéssüm Vé DudakLarında ßikaÇ anLamsız kélimé döküLsün...


+


]-[ "KaηatℓaЯı qırıℓmus kü¢çük qeℓebk" ]-[


+


SANA UZAK KENTLERİN BİRİNDE ZAMANIN BİR YERİNDE SENİ VE SENLİ GÜNLERİ ANIMSATTI AKŞAM GÜNEŞİ...ONCA ZAMANIN ARDINDAN ESKİMEYEN BİR DÜŞÜNCESİN ŞİMDİ...İNSAN HERGÜN ANIMSAR MI AYNI GÖZLERİ...???


+


SaNa Dü$eN Susmak ÇeNeNi YoRMa SaYGıLaR.!!!



Alı$tık Dost Kazığına Heryer Kanky Mabedi.!!! (en sewdiğim nick)



Ama bEn Çocuk KaLmak İsterdim İnsanoğlunu Tanımamak.!!



Bıçağı iLk Gördüğümde ßi Tek Ekmek Keser Sanmı$tım...Okumayı Öğrendiğimde AnLadım Ki Yanmı$ız.!!!



ArTık Dü$Ler SiLikon Hayallerse Proaaa!!!



GeCe GeLince Yastığa Kafamı Koyduğumda Üst Kirpiklerimin Altakilerle BirLe$mesinin Tek Sebebi sEn oLduN.!!!



Birgün Beni Ararsan Bulamıyıcağın Bir Yerdeyim Bazen Bastığın Toprak Bazen Gözüne Perdeyim.!!!

Düş nickleri

Kendimi tanıyamıyorum artık nerdeyim, sen beni hiç anlamadın sırla dolu bir perdeyim



Güne$i Görmek İstiyorsanız Ampulleri Söndürün.!!!



HaYaT YaLaNLaRa iNaNMaYı ßiLMe SaNaTıYMıŞ



Ya Da GeLdiğiN Gißi oL...Ya Da GeLdiğiN Gißi KayßoL!!!



Kaybettiklerim Meğerse Kurtulduklarımmış!!!




GüLmek Senin ßir Tutkun oLsun, ßigün AğLarsan O Da Mutluluktan oLsun!!!




Siz Hayatta Fazlasıyla MutLusunuz, Biz DrAM.!!!



hiç kimseye taşıyamayacağından fazla değer yükleme, yoksa o değerin altında sende ezilirsin!!!!!




Gitmek Kolay KaLıpta Sevmek oLay.!!!




Yanımda Yokken Durur Hayata Dair FonksiyonLarıM!!!



ηαѕıℓ нє¢єℓєяѕєηнє¢єℓєнєραуηı вιçιм∂єуαzıℓıуσяαуяıℓıк



GideN YoLunu KaLan yeRini Çok iYi BiLir..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri