26 Kasım 2008 Çarşamba

internet nickleri


Bayram '' YeTiş Yoqsa '' Ramazan '' eLimde kaLıcak xD






En kücük ihtimaLin ßiLe DeqiLken
En ßüyük Yaram OLuyorsun ... !!!
aLdıqım Her neFeS Seni Yüreqime
Beni öLüme zinCiRLiyoR ... !!
Saate ßakıyorum ...
Akrep intihar'a qeLiyor ...



PEMBE HAYALLER KURMADIK HİÇ BİR ZAMAN SİYAHBEYAZ DÜNYANIN ÇOCUKLARI OLARAK...
YA SİYAHI OYNADIK YABEYAZISESLENDIRDIK..

ÇocukLuğumu özlüyorum. . .
Yara bere içindeki dizLerimi. . .
Pamuk heLvaya yapışmış suratımı. . . Elma şekerine bulanmış ağzımı. . .
YaramazLık yaptığımda annem göremesin diye . . .
sakLandığım kapı ağzını. . .
Oysa . . .
Çoktan sobeLedi hayat. . .

İçimdeqi ASİ Cocuq isyanlarda
ßaksana néfRét kusuOr géc�yé
Lanét EdiOR hér Doqan güNe.. !!!

BakSayDıN göRebiLirDn
her$ey gözLermdeyDi
GözLerimDe biR daMLa ya$ waRdı
AqLayAmaDm
O ßiR damLadA sEn wARdn
AnLayaMadn!!




Ne Var Ki, Pazarlığa Girişecek Ecelle;Sermayem Tek Kelime, Allah Azze ve Celle..


Susmaq VeriLmesi Gereken En zoR CvpLardan Biridir � Ben SuSTuM İsteyen KonuSSun .. !



Ben NeFeS Alırken BiLe AzraiL�i Karsımda Göbeq aTarken Gördüm .. !



AdiL DeqiL bu HayaT � Çünkü Ben Hep YaLnızdım Yetti ARTıq BeLki Bu GeCe Kafama Sıkarım � !



Şimdi Bin Güneş Doqsa Götüremez KaranLıqımı � !



ÖzqürLük KazaniLmaz Hak ediLir ve aLınır .. Bana GüLüorsunuz Cunkü FarkLıyım � Bende Size GüLüyorum Çünkü hepiniz Aynısınız � !



KaFam kadar GüzeLmisin qi..?


KIZ DEDIGIN GOOGLE GIBI COK BILMIS DEIL YOUTUBE GIBI EGLENCELII OLCAK!!!




GözLerim Esrar 2 Fişek Ottur ... DuyquLarım Eroin 20 qram TozduR ....


internet nickleri
KonustukLarımdan Çoq SustukLarımda GizLiyim... Siz en iyisi KonustukLarımdan Cok Sustuklarımı dinLeyin ...



ÖmrüM HaRaP OLmuşh gönlüm derbeder �



Kader bize ørøsbuya a$ık øLan deLikanLı røLünü vermi$

ŷàpЯák đØkэŋ gэŋçLìğímîŊ SåtIя àЯáLårI åLtI kIrmIzIyLå ¢ìzíLmiş vE tIrŊåk ì¢íŋě åLıŋmIş SuskuŊluğumuŊ b⪠hăЯfLêяĭSјŋ

Mutsuz CareSiz YaLnız Her$eyDen uzak
CevreSine Sahte qüLücükLer
Daqıtan asLında iÇi paRamparÇa
qözLeri kanLı we Çöpe atıLmayı
ßekLeyen ßir 0yuncaqım . . .


YOqLUun BiLє BєNi TєRq єdİoЯrR..!!!


sustum avaz avaz yokLuğuna!!!...

κalbiмde καηaγαη γaяαмsιη«

Ölsemde dik durmaz, sarhostur mezar taşım...


Kendini özetLemiş bir Cocuqum Ben �.


inandıqımın peşinden qidecek kadar Asi.....


ihaneTi bıçakLayacak kadarKaTiLim... ..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri