16 Kasım 2008 Pazar

Hatırlama ile ilgili msn sözleri


ÜyEyE ZaRaR GeLmEz AdMiN KıZmAdIkÇa!!!AdMiN KıZmAz ÜyE AzMaDıKçA xD

sabrettim bekledim,hiç sorun etmedim
bunlar yıkmaz beni,ben daha bitmedim
aşkım bak dimdik ayaktayım hala hayattayım

yaramazım döndün mü,duramadın geldin mi yoksa
bu garip halinle yükseldin yan durdu mu yoksa
kanadını açtında,uçamadın düştün mü yoksa
bir özür borcun var,o büyük gün geldi mi yoksa

nefes alamıyor beynim ikilemde kalbim çelişkide sus diyorum sus yüreğim .)
üsqünM hayaTım coq yanLs yapdn yapJak b$y yoq beN coqdaN yoL aLdm ! seN o deFdery keNdy eLLeRinLe kapaddın !

kaldır öpülesi alnını ve bak bana ! bir tek.. qözlerim deqişmedi (:

sussaM yalnızlık, konuşsaM ayrılık, dönseM yıkılış, dönmeseM yok oluş.. şimdi ben susuyoruM, yalnızlığa talip.. seNde sus bana sus ki, bir daha ölmeyeyiM..'

ßeN ßu YaLNıZLıĞıN iÇiNDe aNLaDıM Ki,ßaZeN eKSiLe eKSiLe ßüYüYoRMuŞ iNSaN....
HeR iNSaN aZaLDıĞINDa HaYaTıMDaN,ßeN ßİRaZ DaHa BüYüDüM...!!!
Hatırlama ile ilgili msn sözleri

zamanın götürdüğü herşeyi gördüm.
benden alınan tüm duygularımı hissettim.
kaybettiğim şeylerin ne olduğunu biliyorum.
aynaya bakmadığım sürece yalnızım
kendimi bile saklıyorum kendimden
bana bırakılan yalnızlığı gözlerinde öldürüyorum.
ve biliyorum yalnızlık sen asla ölmezsin.

Susmâk isteseDe duDakLaRım .. GözLeRim her şeyi anLatıyoR.

qéÇmi$TéN siLdikÇé... qéLéCéKTéN kAzAnıoRum! .)

éqéR séNin a$kın yüzünDén ßu hâLDéYSéM...quRurLanma...UTAN!

FuLL time Şerefsiz oLucaqına, | ParT Time | ,İnsan oLL!

AsLa umrumda oLmas kendin ßiLirsin!dönüp arkana ßakma!KaLmayan gururunu yitirirsin!Hiçte umrumda oLmas DEFOLUP gidersin!!!..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri