19 Kasım 2008 Çarşamba

Yaralı msn nickleri


Seni özlüyorum çünkü seni seviyorum hemde çok...
Doğrularını yanlışlarını sorgulamadan,
bir çocuk yüreği gibi masumca yaşıyorum seni.
Bu hayata verdiğim her nefesde
gittiğim her yerde sende benimle birlikte varsın.
O yüzden yalnızlık hiç bilmiyorum.
Asla değiştirmeden, en katıksız halinle seviyorum seni.
Özgürleşiyor, aşkımız sevdikçe büyüyor özledikçe yüceliyor.
İşte en çok bunu, özlüyorum seni sevmeyi özlüyorum.
Sevdikçe daha çok özlüyorum, özledikçe daha çok seviyorum
*iKinci éL tüccaRLarı vaRsın boL boL Konu$sun..bénm Satacak maLım yoK ki övqüyé ihtiyacım oLsun..

*Bir kere daha yandı canım yinede gördüğüme sevindim .

*Aşk var ama geçer bu duygu sabaha .

*bazen sakLı bazen De yasakLı.

*çok zamanLar geçti.dönermiydin bana?diye soruyorum ama istiyorum sanma!

*Tadım tuzum yOk bu gece.

*Gökyüzü çok dar.yeryüzü bir hücre ..

*0 hep kaLbi kıRık Küçük Kız yok aRtık...

kuRtaRmış Kéndini, duyduK inanmadıK..

*gözya$LaRımı ßén biR déLiyé Sattım !

*Kendime sarıLır donaRım ! ..

*bakış açımı daraltıp basitleştiriyorsunuz, yok olun !

*Vedalar Soğuk oLur Sıkı Giyin

*ѕöz ßιттι şιмdι ѕυѕмα zαмαиı !!

*bEN hEp oLduĞum yERdeYim vE oLduĞuM giBiyiM..

*buLutLa yéR aRasında yéRe düşémeyen yaqmuR damLası...:

*Mazlumun Ahı Taht'dan İndirir Şahı .

*Aşk ikimizi de terketti !

*İLiкLєяiмi вuz тuттuяaη Sσğuк кadaя qєяςєğiмSiη.

*Uçurumun kenarından bakarım gökyzüNe ..

*Gözlerinin değDiği heR yer benim memLeketim ..


***
*ÖyLe kirLetirsin ki yaLnızLığını..
o kirLettiğin yaLnızLığı sevsinLer diye..
Dünyanın en samimiyetsiz insanLarıNa..
''kaRdeşim'' deR sarıLırsın!..

*Bakma sakın gülümseyen maskemin altına...
Sadece hüzünün renkleri var orada,
Vurgun bir hayatın izleri,hasrete,yangına,
Sadece dışardan,neşe ile bak bana,
Dokunma maskenin altındaki ağlayan insana,

Ey akLım !
Çık artık saklandığın yerden,

Ortada henüz sobeleyebilecek

Okkalı bir gerçek yokken

Yaralı msn nickleri
*Elleme derinliklerde saklı olan yaralarıma.
Ben bile korkarım,pansuman yapmaya,
korkarım ellersem,yeniden başlıyacak kanamaya,
Sen sadece, gülümseyen yüzümü gör, gerisini sorma...

*Her ölümde, yeniden tutunurum hayata...
Sıkı sıkı sarılırım neşeli insanlara
Sen herkesin bildiği neşeli meleği hatırla
İçerde ağlayan küçük kızı sorma...
| soRma...|

*Siz kimsiniz
Hasta düşünceler ürettiniz
Kendi köşenize çekildiniz
Geçmişi böyle mi sildiniz ?

*Güçsüz dermansız kalıyorum. İçimdeki fırtına dinmek bilmiyor. Kelebeklerim ölüyor sanki birer birer... Çığlık çığlık haykırsam diyorum, döksem içimi...
"SUS" diyor gönül...


*qöямüγσякi кiмSє iςiмdєкi öLüγü, qöяємiγσя... кσća вiя кaLaвaLığıη iςiηdє γapaγaLηızıм вєη / uzaттığıмda єLiм вσşLuğu тuтuγσя / SєSiмi вєη вiLє duγaмγσяuм, qözLєя hєp γaвaηćı..

*Ruhum doldu taştı
Sustukça ben hergün
Hayatın tadı kaçtı
Dayanmak çok zor gördüklerime ..


ÇeηgeLLi вiя iğηe тαşıoяuм
вu güηLeяde
кαLвiмde... <3

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri