14 Kasım 2008 Cuma

komik aşk nickleri


**bi HRANT dink öldü HEPİMİZ ERMENİ OLDUK BAK ŞU İŞE) HA AMAN BİRDE BÜLENT ERSOY ÖLÜRSE ABÖVV YANDIK WALLA ALLAH BÜLENT ERSOYA UZUN ÖMÜR VERSİN YARABBİ (AMİN)

**ayaklarım okula gidick kadar enayi ise ellerimde kopya çekicek kadar asildirr!!!!!!

**diş görünüşe önem vermem rontgen flmi çekipte gelin

**çok tatlısın ama REJİMDEYİM

**yanlızlığın ne demek olduğunu bilirmisinsensiz yaşamağın ne demek olduğunu bilirmisingeçen günlerin aslında benim için geçmeyen günlerin ne demek olduğunu bilirmisinBilmezsin O ZAMAN FAZLA KONUŞMADA İŞİNE BAK


**İLK GÖRÜŞTE AŞKI ANLIYORUMDA,ÖMÜR BOYU BİRİNİN SURATINA BAKAN İKİ KİŞİ ARASINDA \'AŞK\' MUCİZEDEN BİŞEY OLAMAZ


***Kardan adam olur senden adam olmaz

**senı sensızde yasaya biliyorum en azından kafamı dinliyorum


**sen güzel bir yagmurun ardından toprak kokusunun kapladıgı masum bır cıcegın yaprakları arasında gorunen bır sumuklu boceksın hahahahahahhhah

**Saçımı süpürge yaptım elektrik süpürgesi çıktı, beni terketti


**üç tane deli deli tımarhaneden kaçar aylak aylak gezinirler ve polisler aramya başlarlar polisleri gören deliler saklanacak yer ararlar bir tanesinin aklına bir fikir gelir cebinden bir iğne çıkarır arkasına saklanırlar polisler yakalayıp arabaya bindirirler biri derki bizi acaba nerden gördü ötekide derki bizi iğne deliginden ğörmüştür derler



***BULAMAZSIN ARIYORSAN SOĞUK SU İÇ YANIYORSAN DURMA AVCUNU YALA HALA SENİ SEVDİĞİMİ SANIYORSAN


**Dün seni çok bekledik gelseydin toplu resim çektirecektik Sen gelmeyince topsuz çektirmek zorunda kaldik((:


**BİLMEMEK AYIP DEGİL YETERKİ CAKTIRMA


**Ölmeden Önce Söylenen Son SözleR=1Abi bu araba acaip seri ya baksana nasıl basıyom!2Yaww ahmet abi burası fener tribünü değil galiba! (HEHE)3Pardon isteyerek olmadı4Müjdemi isterim Rasim abi, bir kızın daha oldu!5Abi \"format c:\" ne demek biraz önce senin bilgisayarina yaptım da(HEHE)6Ben denedim hiç korkmayın7Olum 5 taş çaldım ruhunuz bile duymadı8Kocan eve erken dönmez di mi sevgilim?(BENDEN BU KADAR))
komik aşk nickleri
**Bembeyaz bir güvercin yolluyorum sana kanatlarında kuş gribi yüreğinde h5n1 virüsü karbeyaz tüylerinde veba ve gagasında bir not GEBERECEKSİN

**aşk havuzuna aptallar düşer ama beni ittiler

**birgün öleceksin toprak olacaksın sonrada bir ot! bir öküz seni yiyecek sonrada siçacak poh olacaksınve ben sana bakım la hiçdeişmemişsin diecegim

**YASAMAK BUYSA ÜSTÜ KALSIN TERK EDİYORUM BU ŞEHRİ LÜTFEN HESAP?

**İLK GORUSTE ASKA INANIRMISIN? YOKSA DISARI CIKIP TEKRAR MI GIREYIM

**slm ey benim aziz olan acmadan solan sayın degerli saglam cigerli camlar piresi deliler ebesi çöpçüler zeybeği yulaf halkası havuç ortası ördek yumurtası bir sefer taşı gözler hastanesi gönüller torbası mercimek çorbası taksi kornası biber dolması canım diye başlayıpne GÜLÜYON diye bitecek şu üç satırın sonunda sana kalbimin en derin sag alt köşesinin sol tarafından selamlarımı iletirim OH BE ÖPTÜM;D

**ERKEKLER;1GÜN MERHABA 2GÜN SANA CANIM FEDA 3GÜN SARILIR DUDAĞA 4GÜN İŞİM WARDI GELEMEDİM 5GÜN HADİ KIZIM ELWEDA

**Sen Sen Ol Kapı Önünde Aşk Yapma Aşkın Gözü Kördür ama Komşunun ki Aslaaa:=)

**Ulan sezar sen koskoca romayı yaktın, Ben şu külüstür sobayı yakamadım

**Bu aLemde Şekli Ben Koyar Ben Çizerim,Oyunu Ben Başlatıp Ben Bitiririmİşine GeLmezse\\\"GAME OVER\\\" GüzeLim

**ŞEKERDEN BİR EVİMİZ, TUZDAN BİR BAHÇEMİZ, ATEŞTEN BİR AŞKIMIZ VARDI AMA DÜN YAĞMUR YAĞDI……

**HİŞŞŞŞŞŞT MİLLET AYDA 1 TİRİLYON KAZANMAK ISTERMSIN CVBIN EWETSE OZMAN AYA CIK:-))))))))))))


**küçük bir çiçek SEVECEK SEVMEYECEK ulan bit kadar çiçek bunu nerden bilecek

**AŞIK OLUP IZDIRAP ÇEKECEGİME NEZLE OLUP BURNUMU ÇEKERİM (((((HAPŞUUUUUUUUUUU)))))

**admın bırı kahvede otururken ordakılere eger burdan kadın gecerse sut erkek gecerse kahve ıcerım demıs bulent ersoy gelmıs adam sutlu kahve ıcmıs

**Sabah yemek yemedim çünki seni düşündüm öğle yemek yemedim çünki seni düşündüm akşam yemek yemedim çünki seni düşündüm gece uyuyamadım çünki \"KARNIM AÇTI\"


**Bir delinin seni öpmesine izin ver ,ama bir öpücüğün seni delirtmesine izin verme

**hiç söylemeye cesaret edemedimama artık söylüyorum I I LO I LOVE I LOVE YO I LOVE YOĞURT hem de SARIMSAKLI


**tatlım sana kalbim tarafından kırmızı kart çıkartıyorum ÇÜNKÜ sen benim hassas duygularıma tekme attın)))


**aşk karşındakini bulunmaz hint kumaşı sanmanla sersemin teki olduğunu anlaman arasında geçen zamandır))


** duydum baskasını sevmişsin hayırlı haber
beni sevmediğini söylüyorsun çokk güzelll
sende aldatıldın naberrr


**benim bir itim vardı bana çok sadıktı
benim bi erkek arkadasım vardı
itim kadar olamadıı !!!!

**güzeli öptüm diye sevinme marifet güzelin seni öpmesinde


**sev seni seveni hamal da olsa , sevme seni sevmeyeni mısırda sultan da olsaa !!!!


***sahte gözyaşlarının tuzlu sudan farkı yoktur !!!


***kışın güneşine, erkeğin gülüşüne sakın ola kanma

*** iran ve ırak savastan
afrika açlıktann
ben ise senin aşkından ölüyorum

***zalimsin tıpkı neron gibi
o romayı yaktı sende beni

**dünya fani
ölüm ani
benlen çıksan
nolur yani

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri