21 Kasım 2008 Cuma

Hasret nick sözleri


ŞüpheciLiiimin seßeßi inSanLaR..ya da inSan oLup inSanLıq dıŞı RoL yapanLaR !



Şak Şak Şak aLkışLıorum bak seni ! Kendinden soğuttun beni !! (h5)(h5)(h5) İstediğin bu muydu,söyLe ! Başın Göğe Erdi mi ?!?(h5)



ki$iséL sénSin iLéTydé sana qirSin



Yeşilçam’dan teklif geldii… Sanırım beğenmişler hayatımla oynama fikrini ( :



Hep içine atan, hiçbişeyi kafasına takmıyo gibi görünen, MutluluK rolü oynayan kız, artık rolünü iyi oynayamıyor ..



mutLuLuk bnmLe sakLambaç mı 0ynu0r? ELma desem çıkar mı ?



SiLdim anıLarımdan seni.. Hiç merak etmiorum, sewio musun artık beni.. Kafam, ruhum, bedenim sensiz!! Eminim, mutLusundr ßnsiz..!



SnnLe ßen ßu Öykünün Kaybeden iki kahramanıyız.. SnnLe ßen Dünya Denen Cehennemde İki Garip YaLancıyız..!



mutLuLuK mu? ÇocuKLuKta KaLdı..!





...nokta koyamadığım tek cümlemsin...



Çaresiz bakma bana.. Ne olur yalvarırım...

Ayrılık yakın gibi.. Ben sevenim anlarım



gєlєи иє gєтiяdi ĸi gidєи иє göтüяsüи...

вєи нαyαтıмdαи мємиυиυм вєиi sєvмєyєи ölsüи!!!



mutLuLuk notaLaRını duyamı0Rum dUymuOrM aRtık...



Hep böyle çocuksu mu bakar senin gözlerin

Hep böyle içinde uzak bir ışık mı yanar

Bakışlarında beni dinlendiren bir şey var;

Kıyısındaymış gibi en sakin denizlerin...

Kapsama alanı dışında kalan sevgine ulaşamadım....

Ama çeken hattımla seninleyim birtanemmmmm














Duyduğunu bilmeden bağırdım arkandan
Gördüğünü bilmeden ağladım

Hasret nick sözleri


Kırık parçaLarım,tekrar birle$tirmek içn fazLa keskin.
Önemsemk içn fazLa küçük,
Fakt beni çok küçük parçaLara ayırabiLeck kadr büyük..


...iz bıraktın yüreğimde....


Özlüyorum seni. Gücüm yetmiyor unutmaya..



Sen gittikten sonra yalniz kalacagim.
Yalniz kalmaktan korkmuyorum da,
ya canim ellerini tutmak isterse...



Hasretim sen
Özlemim sen
Hayatım sen


Her yeni gün içimde fırtına ...
Her nefesimde ADIN....
SEN ; İMKANSIZIMDIN.....



Kalbim yanıyor..

Can çekişmekte..

Gören yok..

Görselerde çok geç..



Bedenim burda..

Ruhum çoktan ölmüş..

Haberim yok....



yanında insan varkende yalnızdır insan..



İçimdeki Fırtınaları gülücüklerimin arkasına sakladım..

kimse görmesin diye..

görselerde bilemezler...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri