22 Eylül 2009 Salı

Aşk sözleri


Sadece tenin değsin istiyorum tenime..
Sadece gözlerin ısıtsın beni..
Sadece kokunla dolsun bedenim..
Sadece “yüreğin” sevsin yüreğimi…
“Sen”i çok seviyorum meleğim…
Ve daima seveceğim…

Aşk sözleri


Bir keresinde seni sediğimi sanmıştım arkamı dönüp sana koşmuştum taki yerinde olmadığını anlayana kadar


bir gün elbet bir gün sende seveceksin aşık mısın yoksa aptal mısın anlayacaksın sevdiğini herşeyin üstünde tuttuğunu ve onu unuttuğun günün gelmediğini anlayacaksın



sus konuşkanlığın dursun sevgin yok olsun suski sevdiğin varlığını sende yokluğunu hisset


şimdi gönül yaralı bir sevdiğini bekliyo şimdi gönül yaralı senin sevgini arıyo şimdi gönül yaralı senin şevkatinden yakınıyo


artık dönme yoksun dünyamda artık sevme çünkü sevecek yüreğin yok


sevgilim vardı eskiden bana dönerdi bakardı ve ağlardı senin unutmaktan korkuyorum derdi benimde aynalarım vardı bakardım ve bende senin tarafından unutmaktan korkuyorum ya



söyle açılsın için söyle sevmedimde seni söyle görmedim seni hiçte söyle hadi yazma beni yüreğine de ben söyleyemedim ben sevdim söyleyemedim sen sevmedim ama söle hadi


benimde bir günlüğüm vardı sırdaşlığım dosrum vardı benimde bir sevgilim vardı doıya doya öptüğüm öptükçe acı çekip yok olduğum...


şimdi arıyor seni gözlerim sevgilim nerde şimdi söylüyor seni sözlerim beni unuttu gitti diye şimdi gülüyor gözlerim başka birini gördü diye

sevgi msn nickleri


--------------------------------------------------------------------------------

Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki...

¦ Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir..

¦ Yalnız açığa çıkan ışığı görebiliyorsan, yalnız söylenen sözü duyabiliyorsan, Ne görebiliyorsun Ne de duyabiliyorsun...

¦ Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.

¦ Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.

¦ Karanlık Aydınlıktan, Yalan Doğrudan Kaçar. Güneş Yalnızda Olsa Etrafa Işık Saçar. Üzülme Doğruların Kaderidir Yalnızlık. Kargalar Sürüyle Kartallar Yalnız Uçar.

¦ Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken.

¦ Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri