28 Eylül 2009 Pazartesi

Sevgili nickleri


Yazık!
sevgiLi yazıK !
Hayallerimiz yarıda bile kalmadı..

''
Sevgili nickleri

Ben
Küçük bir Periyim
Sevgine Aşık…
Bir sözünle Dünyaları Feth eden…
Bir sözünle sahip olduğu Herşeyi yitiren...


''


Sevgili size küsmüşse çaresi vardır…
gitmişse çaresi yollardır…
ölmüşse dahi! âhiret vardır…
ama…
sevmemişse!
derdin devâsızdır…



´´ bütün sesli harfler
sessizce çekiρ gittiler ´´



Seviyorum "Düş hayal masal"
Susuyorum "yalnızlık hüzün ve acı"
Ve gidiyorum "yalan misali



GönLümün ♥ Sonsuz bir ALévin Tam 0rtasında ♥ KaLarak
๑ Tüm Dünya Duysun Diyé Haykırdıgı ๑
O “Séni Séviyorum”un Ték Muhatabısın Sén





Ya Sahip Olursun bana
bu Hayatta Ya Hayal oLur
KaLırım RüyaLarında Ya
$arkın oLur DoLanırım DudakLarında
Ya Uzaktan geLen Ses oLurKaLırım kuLakLarında




Uydurduğum masalların inanırlığı kalmadı artık
Kuyruklu bir yalandım ben



şimdi || yalπızca || kimsesiz ` bembeyaz ` bi sayfa gerek
baπa !






YüZ veRip adaM ettiyseK

[sıFıR] La çarpaR yoK edeRİZ !

" 2 YanLiS 1 Dogru ETMEZ





sadece grafikLeri
güzeL die
var işte
aşk
dediğin
meLankoLik bi hikaye

farklı msn sözleri




MëĿëk ĐΰşĿërΐnë Fëdά ξttΐ bënΐ bu Ġëċë


sabahLarında güne$Ler
geceLerinde güLücekLer oLmaSın





anLa canıSı ruhumn Sana
ihtiyacı var



ben susuyorum ama
acıLarım konu$uor yanLız


hic ayrıLmadık SeninLe
degiL bir Sene
1 gün biLe gitme


boguLmaktan KorkTugun Deniz mi ???
TahmininDen Derinim*



"ama"LarınLa mahFettigin giBi
"keşke"LerinLe pişmaN 0LacakSın





soN noKtayı biZ koyarızz Kasma Sen

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri