21 Eylül 2009 Pazartesi

bayram msn nick sözleri


seni alırsa fırtına dayanamam vurguna..
seni alırsa fırtına dayanamam yokluğuna x3
bayram msn nick sözleri
Herkes, dedi merak içinde ,ölümden sonra hayat var mı diye ,boşuna düşünürler sanki hayat varmış gibi ölümden önce ..
şimdi dişlerimi sıkıp

ki bu kızıl damlalar
körpe yanağında bir veda busesi olsun…
~
İhanetin adı yok
Neylersin ki çember daralmakta
Şimdilik hoşçakal yaban çiçeğim
Yasal mermisiyle bir komser yaklaşmakta...



Ay doğarken bir söğüdün ardından
Göl yüzünde sisli bir esinti ile
Akşamın göğsüne hüzün serperek
Ve Yağmurdan geceye çiçekli perdeler çekerek
Beni düşün, Beni düşün, Unutma…

~

Bil ki yalvarırcasına, uzayan yollara, dağılırcasına
Sonsuz bir mahşerin ortasında
Seni seni özlüyorum.!
~

'Tanrılardan ateş çaldım,'
Yüzyıllarca tutuştum, üstüste yandım…

~

Vakit tamam, seni terk ediyorum.
Bütün alışkanlıklardan öteye...
Yorumsuz bir hayatı seçiyorum.
Doymadım inan, kanmadım sevgine.


Upuzun çayırlarda yalınayak koşmak istiyorum !
Saçlarım rüzgara konuk..yüzüm dağlara dönük..!



Kaprislerinle, nazlarınla
Bakışlarınla, sözlerinle
Tutulmayan vaatler gibi
Harcanmış saatler gibi
Tek başına, kararsız
Geride kaldın sen...


Her şey tamam diyorsun, git...
Beni viran bir şehir gibi terket...
Haydi git!
Dışarısı ispiyon...Dışarısı ihanet...
Seni bir gören olmasın, dikkat et! ..

Hangi ayrılık var ki, böyle kanasın ve böyle acısın?
Ve hangi taş yürek var ki, benim kadar ağlasın?

şeker bayramı nickleri

~



İçerden çıkacak birazdan adam
Yıpranmış bavulu hantal sesiyle
Kendini yollara vuracak adam...



İşte gidiyorum, hiçbiriniz, hiçbir dilde beni anlamadınız
Ben başımı verdim, sizinse
İnsafsız bir linç oldu karşılığınız!




beni dar camlarda değil,
bir bulutun seyrinde düşün.
burada
ortasında
sıçraya sıçraya kabaran alevlerin...



~


Göğsüm daralıyor, yüreğim kanıyor
Olmasaydı sonumuz böyle...

Sana geldim, sana! kucaklarmısın ?
Bilmemki yeniden bağışlarmısın?






Yalnızca bir anlıktır mutluluk.
Sevdalar, heyecanlar;
Hepsi bir anlık.
Kalansa, tortusudur hayatın,
Yalanlar ve acılar;
Bir de yalnızlık.


Ay ışığına vuruldum ben çoo..k uzaklarda olsa da . Ay ışığına vuruldum ben baska dünyalarda yansa da..

**~~

Daha net ve acı hissediyorum şimdi (!)
Ben seni ölümüne sevmişim ..

^^

KaLana zor oLmaz qideni uğurLamak
üç noktaLı cümLeLerLe ßaşLamazsa ayrıLık.



Ben Yine penceremin Önünde, Gözlerim o yıldızın üstünde *
Belki de Bakışlarını Görürüm diye
Kulağım Boş Rüzgar Sesinde Bir ümit Sesini getirir diye,
Her gece, Her gece Bu böyle .. ♥

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri