10 Eylül 2009 Perşembe

Yalan nickler


"iletişim bitti sinyal yetersiz
Tüm kanallar doluu beklemeyiniz. !

Gidişinle yıkılan bu beden ayakta şimdi hayalinle..

ilişki msn sözleri
iLiŞDi iLişKi oLdu / iTiŞDi BiTiŞKi oLdu ...!


ßuL diyemem Ki Hiç Kimseye Ben Beni KaybeTTim..


Kim ToparLayacak Dağıttığım Hayatımı ?


HarfLerin GüLüştüğünü Senin Adında Gördüm!


LafLa DeğiL, YüreğimLe Seviyorum Seni. . ! !


İçiN Kan AĞLasaDa .. GüLümSe İnaDına .. !!


Boynu bükük solmuş bir çiçek gibi
Mutsuz..
Renklerini kaybetmişçesine
Umutsuz..
Hayal edemeyecek kadar
Yalnız..


Sevilmeyen bir Kimsesiz..


aRdıMDa biR yüReK yüKü RüzgaR...Né zaMaN sévMéYé k0yuLsaM, D0ğRuLuP ç0ğaLDı ayrıLıkLaR...


'Herkez, herşey Senin Olsun...Bir béni yasaKLa..


Ne haLdeyim biLmiyorSun | viraNeyİm görMüyorSun | kedeRdeySem içiy0rsaM | Sebep seNsin biLiy0rsuNn...



GönLümün Sonsuz bir ALévin Tam 0rtasında KaLarak Tüm Dünya Duysun Diyé Haykırdıgı O “Séni Séviyorum”un Ték Muhatabısın Sén..




Dünüm Bugünüm Ve Yarınım Olucak Benim Yanımda Olanlar Gayet Açık Derim..

Yalan nickler

Hayata Bile Beni Aşık Ettin Nefes Almamdaki Nedenim Olup..


Kİm inanır A$kına 3 kuruşLuk sıFatına baksana ..


Sen giderseN Ne yazaR kaLbm seNi senSizde ya$ar.


bende isTedim gèLmèyi.èLini Tutup öpméyi ! İstemezDim çeKip giTmèyi.


aşKın aCısı içiNde kaLır seven kaLplEr hep yağmaLanıR (!)


hissettikLerim beni aLt üsT etSin senide tiTreTsin (!)


iki kutsaL kaLp
ikisi de büyüLü
biri oLmadan digeri hiç ,
digeri oLmadan öbürü hiç..


Herkes kendini cok iyi biliyor...Şimdi Yol Ver Kendine!!




*Daha NeKadar KırıcakSınız KaLbimi Yeter ParamParca Zaten !!!


Son Sözüm ...ben SenSiz bu ömrü iStemiyorum ...!



bu heSap böyLe bitSin..heLaL ettim hakkımı..nefretimSin ..!


Ne bakıyorsun ben tren değilim ki


Yalanlarda Kaybolmuşluk var Bu Ara Millette ??



Yüreğimdeki yoL tenha.G*tün yerse geçersin.Adam oLanıda gördük anca LafLa seversin^.



Kanatlarımı kaldırdım rafa.
İyiliklerimi koydum bi kenara.
Artık bende sizdenim.
Artık bnde bi caniyim.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri