3 Eylül 2009 Perşembe

Yalnız msn nickleri


yA değerimi bilseydin yada değerin kaybolmadan gelseydin
yalnızlık nickleri
Biri qider biri qeLir hayat hep böyLedir
VedaLar koysada bazen qitmek qerekir
MeseLe BekLemektir
MeseLe ÖzLemektir BeLki ben yanıLdım Sonum Depresiftir !

HIÇBIR ÖNYARGIM YOK BÜTÜN INSANLARDAN NEFRET EDIYORUM, O KADAR

Otopsisi yapıLdı bu aşkın !! aŞk Bitmiş Konu Kapansın !!

Gözümden Akan YaşLar Değerimi BiLmeyen ŞerefsizLere SadaKam oLsun !

Şişthhh güçlü bir adamsın sen Eğilme düşlerime

DEĞMEYECEK BİRİ içingurur yere serilir mi?

Melekler duymuyor sesimi KaranLık işte

Geçici HaYAtımdaN KaLıcı KiM BiLemediM

Kalbimin Yarısını,Gülüşümü,Güneşimi Alıp ***ürdü Şimdi Geriye Kalan Yarım Bir Kalp Ağlayan İki Göz Ve KaranLıkLar !

Yaşıyor Ama Uzaktaysam Senden Bilki Seni Hiç Unutmadım ! Ölüm Değilse Bizi Ayıran Yazık Olmuş Hata Yapmışız

Ben Seninle Karşılaşacağımı Bilseydim başka türlü Yetiştirirdim Kendimi

Şimdi öyle garip bir haldeyimki Kimse çözemiyor bu halimi Susuyorum, çatışma oluyor Oysa sdece susarak özlüyorum seni

Zor geçmişi unutmak çok zorbeLLi bir şey oLmayacağı ne sen boşuna soru sorne de kalbini yor

BirbiriNe sırTını dnmüş iki yürek sen ve ben

nefretmiymiş içini karartan kıskançlıkmıymıs gözünü karartanBana karşı kininmiymiş ansızın seni benden alan

Artık senin gibi şerefsizlere karnım TOKOyuna devam romeoama artık JuLiet yok!

Değişken bir dünyada, ben sabit kalıyorum Herkes başka başka severken, ben yine seni seviyorum

Ne Kanuni ne de FatihimAma isTediğim kalbi fetheder ele geçirmesini biLirim!

RoL değişimi yaptık sanırımTerkeDen ben peşimden koşan sen

Dışarda Bana Bakanlar Umrumda Olmaz Çünkü ben Normalim onLar AnormaL !

Zifirî karanlık içinde, fikrim, aydınlık,Yaşantım, en hoş aydınlık içinde, karanlık!

An gelir insan gülerken ağlarmış Gözyaşları sel olup kalbine akarmış
Yalnız msn nickleri
biz Nrde Hata Yaptk?! ßi anLk sinrLe onca resmi yaktık! Yırttık attık onuru çoğu kez Göz mü değdi be 'aşkım' imrenirdi herkes

Taş oLsan diLe geLirdin! İşte öLe sewmiştm Susacak kadar biLe yanımda deiLmişsin, Geç Fark ettim

Aşkmı Dedin Bana Saçmaladın Seni Seviyorum Diyene İnanma Yol Ver Beni En Son Bırakıpta Gidende Beni Herşeyden Çok SEverdi Boşver

Hayat Yollardan Çizilmiş Olsa bile bu Yollardan Birini Seçeceksin ! Seçdiğin Yolda öLüm oLsa biLe seLam Verip Geçeceksin !

Aşkıma Bir Ceza Ver kaLbim Seni Sevmesin Senin Yalan Aşkına Allah Muhtac Etmesin !

YıLLardr içimde 1 çocuk ağLar İşte hep bu yüzden ısLak gözLerim Sende çekip gitme dayanamam yar,Öle Taş değilim sandığın kdr

Ne yalan sözler nede boş sevdaların kızıyız seviorum dediğimde tapmayı gülerken ağlamayı can yakanların canını almayı öğretti hayat

Biz aşkı iki öpücük sananlardan değiliz sevdiğimiz için dünyaları yakanlardanız köşkten konaktan değil isyankar sokaklardan geldik tek elde 2 gül tutmayız sevdiğimize ihanet gibi bir ŞEREFSİZLİKLE sırtından vurmayız !

Biz Biz Olduqumuz Için SeviLdik ßizi SatanLarı KaLbimizden Bir Bir SiLdik Geride 3-5 Kişi kaLdık ama içimiz rahat MutLuyuz ! Çünkü Bu yaşımıza kadar Hiç Adam SATMADIK ! KraL OLmayanLara Taç taktık İşte En Buyuk Hatayı da ßurda Yaptık!


Biri Gider Biri Gelir Hayat Hep böyLedir Vedalar Koysada Bazen Gitmek Gerekir MeseLe Beklemek,özLemektir Belki Ben yanıLdım Sonum DepresiFtiR !

Sevgiyi gostereceksin benim gibi Söylemek yetmez Gozlerinde olacak soylemek yetmezSevgi herşeydir, kalbe hapsedilmez Seveceksin benim gibi ama buna senin yureğin yetmez !

Sensizliğin acısını sen nerden bileceksinki sen hiç sensiz kalmadınki

Bir destan yazar gibi gündüz gece ben hep seni yazmışım yüreğime gizlice!

Değişken bir dünyada, ben sabit kalıyorum Herkes başka başka severken, ben yine seni seviyorum

Eyy yar'BAna senden,sana benden başka herkes yapancı,herkes el

'nefess aLma efess aL'

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri