8 Eylül 2009 Salı

Nazlı msn nickleri


SoN k£z GöLq£n GöLq£md£!.."
nazlı sözler

Her gördüğünü hayra yorma,şükret yaz ayında donma!



...sana karşı olan günah benim..



ßir dahakiиє ßéиlє κσиυşυяκєи ѕöLє ßeуиiмi ¢ıκαяiм, κöѕєує κσуiм єşiт ѕαятLαяdα κσиυşαLıм ..



aLtına kaçırmak son deiL başLangıçtır



Çek eLini Görmem Korum Ben! Onun İçin Bu Dünyayı Ben Ezerim Geçerim..



Kendini hangi hayatın içinde görüyorsan onun peşinden git..Geç değildir ki yakalayabilmek hadi koş koş



yakaLa ruhumu çünkü o uçup gitmeye hevesLi...



Bak, yine başa döndü bu dünya,Yine sona sardı aynı kaset: BIKTIMM!!!!



Karı$ık DünyaLar Her Zaman ßeni ßuLurLar!



''Düğüm düğüm üstüne hayatımda çözümde sende çözümsüzlükte sende''



iyiLiğe daiR ne varSa saTmış inSan oğLu şeytana!



 
Yaşam denilen zımbırtıyla uğraşmaktan bıktım.!!

Nazlı msn nickleri



Kafese kiLitLenmiş esir gibi yerimde dolaşıp durmaktan bıKtım...



Büyüdüm,serpiLdim,yaşıyorum ve şimdi buradayım... Daha ne kadar kaLırım? BiLmiyorum...




Kaç ruhumuz var, kaç kimLiğimiz? Kaçı öLümsüz kaçı fani? Kaçı pembe kaçı mavi?
Acı çékSéMdé aLı$aCaqıM TuZa MüpTéLaDıR
YaRaLaRıMm...




NéRéYé Kadar Bu HavaLAr ? Kim TaKaR ! DévRan DöNéNé kaDar !!xD




héhé hayat bu at kendini gitsin
H€rk€zi B€kL€Rimm..




~√V^√~√V^√V'^~hani senin için atıyodu ya----------------bak durdurdum..




bakın dâLqânısâ x!





|| Kimseyi Öldürmedim..ama Süründürdüğüm Çok oLdu ||





b1r hayat sectim !
hayat'larin icinden.
sebebsizce ya$iyorum
õLmek isterken deLice..



**hayat öyLe biR oyunKii..oynarken oyunCaq oLdum**ßiR iyiLiq yab bana..fazLaLıqSam hayatınDa yaLanDan oLucaqSa hiç oLmasn bırak bny geri bana (!) **kendmde deyiLim bu ara (!)





Aşkımı Hakedecekseen ;
Önce Hazmetmesini Öğren !





тєяαzιѕι σℓмαуαη уσℓℓαяα çıктıм .αятıк кιмѕєуι тαятмıуσяυм.уαηıмα уαкışαηı уαηıмαуαкışмαуαηı уσℓℓαяα вıяαкıуσяυм...:-/




кaL dєSєη qidєямiγiм hiς..? γaSaк σLSaηda вaηa SaкLaяdıм кσγηuмda qözLєяiмє вaкışıη aкLıмda SєSiη кuLaкLaяıмda ησLuя qiтмє кaL γaηıмda...




ßu saatten s0nra ßenden sadaKat ßeKLeчen Kendine KöpeK aLsın !





\ ...qöz ß0чamaчa çaŁśma ßεnίm dünчmm zaŧεnn renqarεnKK... /


KaranLık, bir ışıkLa dehşet verir asLında çünkü yaLnız kaLamazsın göLgen vardır yanında...



Ke$ke ßu Kadar iyi niyetLi oLmasaydım..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri