16 Eylül 2009 Çarşamba

Her telden msn sözleri


canım yastığının altında biriktirdiğin yalnızlıklarım
kendine varlaşıp bana yoklaşan biri yapar seni
ve ne kadar kaçsan o kadar yakınsındır aslında kendine
geciken sevdalar yıkık kentlere benzer bilirsin
ve sevgisizlik alır bir gün seni benden
işte bu yüzden
sen hep sevil
hep sevil
sevil
Her telden msn sözleri

Aynα, αynα hadi söyle benden dαhα gαmsızı vαr mı?
Aynα, αynα hadi söyle benden dαhα sabırsızı vαr mı?







Karşılıksız sevebilmekse sevda,
gerçek seven küle dönmüş her çağda..






.. bir masalın sonunda ölüme aşkını anlatan bir kadın olur bu defa..






GözLerimi kapadım.
AkLım sende kaLdı. .




Her güldeki diken olacağım umutla gönderdiğin
Soğuyacak bedenin
Seni uyandıran kabusum ben
Aşkın hayaline ait rüyandan
Tıpkı önceden olduğu gibi.....






Eriyen bedenimi düşünme.Göğü giydim üstüme..







...korkma!
Ağzına bırakacağım son nefesimi..


farklı nickler


Yüzünde oluşan ufak bir tebessüm
İki şeyi ifade eder hep
Ya yavşaksındır yada ölü !
Dilindeki o tek kelime
İki şeyi ifade eder hep
Ya yavşaksındır yada ölü !
Gerçeklik
Beynin ölümle çatışmasıdır
Koca bir devin kuyruğuna basmasıdır
Yenildi diye değil
Öldü diye çekmektir dilini üstünden
Gerçeklikte gizlidir herşey
Gerçeklik ise ölümde !!



Her aşkta dönmedolaptayım
ve
kesiliyor elektrik
ben en tepedeyken,,






Hiddetimi yönlendirmesi için bir menajer tuttum çünkü harddiskim anılarla dolu!






***
Zamanın akli dengesini bozan trajik sevgililer olcağımıza aynı hastalığın iki farklı belirtisi gibi yaşarız başkalarının vücudunda.





suratın iqrenç kimlerden söle yüz buldun





Kimseye kızmıyorum artık.Suçlu aramaktan vazgeçtim..
Kimseye cevabı olmayan sorular sormuyorum.
Biraz KIRGINIM ama olsun daha güçlüyüm artık!
Galiba büyüyorum!
Sabahları gülerek uyanmıyorum ama hiç olmassa ağlamıyorum da ..
İSTEMİYORUM artık çok fazla şey bilmek!
Yaşamak dediğin böyle bişey demek!
Öylesine yaşıyorum ..!!







Ölümü hak ettim şimdi as beni , Kes bilekleri.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri