7 Mayıs 2010 Cuma

2010 msn nickleri


' bény Bâ$tân CıkâRmâyâ KâLkı$mâ Ba$tâ kâLıRsın





Elimden geleni ardıma koymakLa meşguLüm şimdi..





Mutluluğum bi mucizeydi.Bırakta şimdi büyüsü bozulmasn.




SahteLiğinizi kendinize sakLayın .







Dövizcinin Önünden Geç Bak KURA ; Cebindeki Bozuklukla At Yazı TURA






Ardimdan çok cümle kuruldu teşhisi ben değil onlar koydu...

Denizde karartı var ! ßu gelen kayık mıdır ?
Ben özledim yarimi gel desem ayıp mıdır ? ♥



MeLek yüzLüm şeyTana uymuŞ oLabiLir mi?¿

Herkes aşk bir gün yeniden başlayacak sandı, hepsi yalandı!Aşk yanında olanı sevmek değil uzakta olanı hissetmektir

Uzaklıklar sevenler için önemsizdir
Çünkü gerçek sevgiyi anlatan tek duygu
sevdiğini özlemektir ...


Seni alırsa fırtına dayanamam vurguna..
seni alırsa fırtına dayanamam yokluğuna x3

Herkes, dedi merak içinde ,ölümden sonra cinayet hayat var mı diye ,boşuna düşünürler sanki hayat varmış gibi ölümden önce ..



Ay ışığına vuruldum ben çoo..k uzaklarda harbi olsa da . Ay ışığına vuruldum ben baska dünyalarda yansa da..

**~~

Daha net ve acı hissediyorum şimdi (!)
Ben seni ölümüne sevmişim ..
düzeldim sandım
ama hep bunaLmdayım
ne mmkün dengede durmak ?
Fırtınadan bir uÇurumdayım . .


Bazen başlaman gerekir her şeye yeniden
Artık önemli olmamalı ne gidicek olan ne giden !



Biriktirdim yokları içimde.
Doğru zaman doğru yer çılgın arıyorum.




Zira herkez mutlu kendini kandırırken..





susacak kadar biLe yanımda degilmişsin...
geç farkettim...




SevmeDin Dimi Hiç ..
bunu göRmek isTemeDim
Hiç ..(!)




Yitik bir ezgisin sadece

Tüketilmiş ve düşmüş gözden.




Tonlarca elem yüklü sırtımda..
Anlatamadıgım ve anlayamadığım çok şey!..





aşk aşksa eğer.. ziпcir пedir biLmezdi..




Sén gideLi
Umrumda deil artık
Ne yargıLarNe infazLar Nede hükümLer..
Bir yanda séwDam
Diğer yanda oLmazLarım...




Dostu da düşmanı da biliyoruz.
Sessizliğimize ve öfkemize bulaşmayın !


^^

KaLana zor oLmaz qideni uğurLamak
üç noktaLı cümLeLerLe ßaşLamazsa ayrıLık.



Ben Yine penceremin Önünde, Gözlerim o yıldızın üstünde *
Belki de Bakışlarını Görürüm diye



Beraber sonsuza .

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri