4 Mayıs 2010 Salı

korku nickleri


ρЯпүαq OlмŞм ,, εiз **


Sanalla İlgilenmiyorum Yalnızım Mutluyum Huzurluyum Anlamalısınız artık (!)







Görünüşünüzle Karsılanır KişiLiginizle Ugurlanırsınız







İşiniz Gücünüz Gider Yäpmäk Sonräsındä Geri Vitess D









Sıktı Artık Geçti Toy Çocuk Modäsı Sesi Bir Kess ! "







Vede Siz Burälärdä Sürünürken İnänın YoLLärız Sizlere GüLücükLerrr (: "






UfkumuZ açıLdı Sayenizde kim ne Mal gördük. insanLa$tıramadıkLarımdansınız.?




İstemiYorum Kimsei oLması gerekenLer
zaten yanımda.. [ onLar yetiyo]



tanımak isteyen benim izin verdiğim ölçüde tanır





HakkımDa Néé Dü$ünüyoSanız, ALLAH ba$ınıZa VéRsinn..






anCa arKamdan koNu$mayı biLirsiNiz siz *






YeRi GeLdi EN büYÜk SatIŞLaRı suskunluk YaşaDıM, DOSTUMU TanıdIm...!






Bir sıcak ele ihtiyacın olduunda.Dier elini tut.Kimseden fayda y0k.


 korkmuş msn yazıları


Aşk : 1 sesli, 2 sessiz ve 2 aptaldan oluşan sözcük.





Eğer değer verdiğin kişi sana değer vermiyorsa bırak kendi değeriyle başbaşa kalsın [!]





Güveler elbiseleri nasıl kemirirse,Kıskançlıkta düşünceli insanın içini öyle kemirir[.]






Böcek olmayı kabullenenler, ezilince şikayet etmemelidirler...







Kim oLuRsân OL âmâ umRumDâ OLâmâzSın. 0.o





~, нεЯşεiмLε bαк Sεnin OluOям αŞıqıM αdıM qiBii BliOям ,!









GεlMş qεÇмŞ нεяŞч qıRqıR ! korku nickleri






** нεRкεzi sεvεbliRdiм ,, sεvмεчε sεndεn bαŞlαмαsαчdм ..





Önüмє dєіL dOsтм , sıЯα sıЯα , diZilεliм kAнρε FεLεğn Önünε ..





** αкlм qÖnlüм , Sεnlε biR !



nAsl ayRlırım senden naSL cıkaRm klBinden ?.




aŞkk bu aŞkk ?. OyunCk mı yAr !







sOl чαnмdα bi sαnCı αnnә,Ölә тüкәтмŞ кì
Bni. // ÇreSiz aŞkM




kOrkuOrm // senSizLikden .( !



Sarılıp / dOyamamak

**

Tükenip / unuTmamak ?.




sArılp , kOklmak kOllrnda Can weRmk ?.
sadCe bnu isteRim SevGili

ykaR
bu
bdeni





ÖmRüm biTene kadR seninLeim

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri