10 Mayıs 2010 Pazartesi

aşIk msn nickleri


Tanrı'nın gücüne gitmesin Hep isyanları oynuyorum / Kimse üstüne alınmasın Kendime bir yol arıyorum
Kimseye yalan söylemem Gerçekleri duymaya gelemem Önce git sonra ben anlarım
Aklına gelince ayrılığı
[Söyleme]
Hiç gücüm yok karşında gerçeği duymaya
Yeniden yalnız eski yitirmiş olmaya Alıştım yalnızlığın soğuk makamına
Üşümeyim yeter







KârşıLıksız séwdâ mâsâLLârı ânLâtırdı ânném hép
'ÜzüLmé!' dérdi
séwiLméyé Lâyık oLup oLmâdığımı sorduğumdâbéni avutmâk için oLsâ qérék
'Tâbiki' cévâbı çıkârdı dudâkLârındân ''âmâ''
nérdén biLébiLirdim birgün ânnémin ânLâttığı mâsâLLârın kâhrâmânı oLâcâğımı






Hiçbir şeyi senin kadar istemedim !
Ama yetmiyor ne kadar istesem de
Gözlerimdeki resmin gitmiyor Yağmurlar içime içime içime yağıyor İçimdeki kuraklık bitmiyor
Bitmez sandığım yollar aynı çıkmazda tükeniyor
Çünkü yoksun gelmiyorsun
Bir çığ gibi büyüyorsun
{ Aşk bu mu ?? }

 yeni msn yazıları



MeLekLer ağLamaz dersiN
AğLadıM../..
SöyLemiştim;
Ben meLek değiLim.







aşık msn nickleri 

Dαğınığıм ben '
Ruhu .. Beynii.. Mekαnıı..
Heryeri dαğınık..Öyle biriyiм..
Öylesine yαşıyoruм..
Öylesine..
Öyle..'










Sahi neydi mutluluk..?
Mutluluk seni düşünmekti..
Sesini duymaktı..
Yüzünü göreßilmeyi ßeklemekti..
Seninle geçireceğim zamanlardı..
Mutluluk senin adındı..*







Birgün biri çıkar da masaLLarımızı geri verir diye . .
DüşLüyordum. (?) .
Büyümüştük ya da zorLa büyütüLmüştük..







kalbim intihar etti bu gece..
yaralıydı..acı çekiyordu dayanamadı..
engel olmak istedimama beni dinlemedi..
zaten seni severkende dinlememişti..
yaptığı asiliğin cezasını ikimizede ağır ödetti!!!






SöyLe kαç gözyαşı sonrα geleceksin
ve
kαç güLücük sonrα ! Gideceksin ?







kiмse bükeмez biLeğiмi ben isteмedikçe
roL kesenLerden oLмα " aşk sevgi gerekмedikçe " ..
αdαм oLмαчı iLke edin ortαм p.çi değiL !
Lαчık oLduğunu buLursun efendiLik ettikçe.. (,







Ruhsuz bir bedendeyim.
Bomboşum.
Kaybolmuşum.
Yoksun , yoklar, yoksunuz.
YOKUM.







Özlemekten korktuğum
Her anı çöpe attım
Yok bir daha seni düşünmek
Koklamak kokunu ^^









√ вσşℓυктα кαувσℓαη єηкαѕ мιѕαℓιуιм…
кαηαтℓαяı кıяıℓмış кüçüк кєℓєвєğιη gözℓєяιη∂єη ∂αмℓαттığı кαηℓı уαşℓαя
qιßι
єѕιя мι ∂üşтüм ؟
вıяαкıρ gιтмєℓι мιуιм вυ вєηℓιктєη,υzαкℓαяα؟
кüçüк кız αятıк çσк уσяυℓ∂υ….
уαşαмαк α¢ı çєкмєктєη ιвαяєт..
тєк тαвαη¢α нαℓιηє ηє σℓ∂υ…؟
кιм уιηє zαя тυттυ ؟
нαηgι нιℓє кυя∂υ ؟
ηєуѕє zαтєη кαяıη¢αℓı göѕтєяιуσ∂υ
вυ σуυη ѕση вυℓ∂υ….√

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri