28 Mayıs 2010 Cuma

punk nickleri


yaşamaktan vazgecersem bende senin gibi ölücem bir oyun bu bende seytanın ciğerini sökücem..

 hér adımım dha dériné..! öLüOrum ...x >< Sanki melekler seni bana getirdi.. Sanki hep yanımdaymışsın gibi.. Saatler yine seni vuruyor Gecenin en dip yerinde Bitsin zaman sen kal benimle... Kimse bilemez nasıl hissettiğimi Kimse bilemez neler düşlediğimi Yalnızca sen duyarsın sesimi Çok uzaklarda Saatin ayrılık tik takları Yüreğime.

Acil servisin tüm tamponları Durduramaz kanamayı, Ta ki sana kavuşuncaya kadar… Beynimde intihar çiçekleri açmış, Her gözyaşımda biraz daha büyüyor çığlıklarım, Sonunu getiremediğim hikayelerim var benim, 1 2 3 tıp! Daha kaç hakkım kaldıki yaşamaya? ben giderim geri gelmem!!!

Bir veda havasI bIrakIrım sana ardImdan...

Ama asla asla ELVEDA demem!!!! BOS KALIR BIRAKTIGIM HER YER! Sen bosluga konusursun... O boslukta doldurulur ben GİDERKEN... ßiLmediqinis enteresan keLimeLerin aLtını çizin derdi hocam ... ßunca yıL/ßunca yoL/ßunca hayat ve kitaptan sonra ; ßütün keLimeLerin aLtını çiziorum .

hocam artık izin istiorum... BANA CÜMLELERİNLE SAVAŞ AÇMA ÇOCUK! SANA KELİMELERİN DİZİMİNİ ÖĞRETEN BENDİM! SEN ŞİMDİ LÛGÂTINDAN "SAYGI" KELİMESİNİ SİLERKEN; ANLIYORUM Kİ SANA İNSANLIĞI ÖĞRETMEYİ UNUTMUŞUM...
HeR GeCiNiN En YoRgUnU BeN AşK NaKLiYaTcıSıYıM OmZuMdA SeN DiYe BiR YüK BeNdeN BaŞkaSı TaŞıMaZ >! BıRaKsAm OmZuM RaHaTLaR BeLkiAmA KaLbiM AğRıR O ZaMaN.. punk nickleri
Avuçlarımda eridiler
Telli duvaklar taktım
Her defa sanki haklandım
Çok çabuk kirlendiler




YAKTIN GÜZELİM SUSKUNLUKLARI!
VE SAVURDUN KÜLLERİNİ..
GözLeriNi ACıp Aynaya Bak Bi
ICin Dısın Bir mi GerCekDen???

$ipaRi$L€ oLuYoRSa B€Nd€ aşık oLMaK iStiYoRuMmM.....


Hεякεs кεиdi кαdεяiиi кεиdi чαzαя ωε εи iчi şεкiℓdε σчиαя rock msn sözleri
чα dα σчиαмαчα cαℓışıя..
αмα gεиεℓℓiкℓε чα σчuи oℓuя чα dα σчuиcαк

0 yorum:

Sosyal paylaşım ağları

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri