19 Mayıs 2010 Çarşamba

cesur nickler


YüzLérinizdén Kopya Chékérék En İi Résmi ßén Chisdim.







Sesini deiL sözünü yükseLt..!







ßırâkıLdık...yâLnızdık...çocuktuk oyuncâqımızın éLindé...yéniLdik...sobéLéndik hâyâtın éLiyLé...





Aşk diyorLar aDına

SözüM oNa geLip geÇermi$ !!

Bak geçmedi hala ?..



S۪۫۰۪۫E۪۫۰۪۪۪۫۫۫N۪۫۰۪۫İ۪۫۰ ۰C۪۫۰۪۫O۪۫۰۪۪۪۫۫۫K۪۫۰ ۰Ö۪۫۰۪۫Z۪۫۰۪۪۪۫۫۫L۪۫۰۪۫E۪۫۰D۪۫۰۪۫I۪۫۰۪۪۪۫۫۫M





º°‘¨qerçek miydi tutunmaya çalı$tıklarım ?

hediye süsü werilmi$ ayrılıklarım...¨‘°º





Seversen Mutlu oLursun Derdin ya Anne,

Yalanmıs..

Mutsuzum ve hala seviyorum..




YokLuqunda Aynalar Kesti Kücük Yüreqimi..





Her doqum qünümde neden bir yaş dertli kücüLdüm??





Kaliteni qösterdin şimdi satışlarda mısın??



Bir korsan oLup tek qözle aqlasam daha az qözyası akar mı yanaklarımdn..?


 mutsuz msn sözleri


Mezarlar vazqeçilmez insanlarla doludur





Yaqmur yaqdı..Herkes yine kendi renkli renqine boyandı..





iÇimdéki asi kız isyanLarda

Mazo$ist duyquLarı kaßarmıştır yiné

ßaksana néfRét kusuyor qéCéyé

Lanét édiyor hér doqan qüné

Aynaya ßakıyor aqLamaktan kurumu$ azap çektiren qözLériné

ßirkéz daha isyan édiyor kadériné Küfrédiyor qéLmi$iné qéÇmi$iné

SarıLıyor yiné nicotiné

ßir kaÇ néfés Çékiyor iÇiné

Sonra ßi ustura aLıyor titréyén éLiné Sürüyor dü$ünmédén ßiLékLériné Akıtıyor damLaLarını yérLéré

KanLarıyLa affét yazıyor sévdiqiné

Kapatıyor qözLérini éßédiyéte..!





...Bir téBésSüm éTsé göz doLar,

...TaşaR suLar ve ruHumu séL baSar....

Vé kaLbimdé biR küçük çoCuk yaşar...!!

cesur nickler

# Beni Bn YapaN içiMdeqi SesLeri SusTuRamazSn…





Ben ceketimi Kaybetmisim sen Düqmeni arıyorsun Peh..





SiL aDımı ßa$tan yaZ kaLßiNé

ßa$ haRfi ßüük oSsun

YéNiDéN küfRéT

qéÇmi$i haDım éTTik oLmaDı

ßéN suyun oLdum

ßarDak doLmadı..!




Şimdi Yol Ver Kendine!!





A n l a m s ı z B u H a y a t Y a l a n d a n Ö t é





Kopuk film kareleri gibi yüzün.

Ke*** ke***.

Ve gözlerindeki ifade öylesi soğuk ki

Üşüyorum.

Birleştiriyorum hafızamda parçaları.

Etrafındaki her şey karanlığa bürünüyor.

Habersiz çekilen bir fotoğraftaki,

Şaşkın ve donuk bakış misali,

Değişiyor suratındaki devinimler.

İleri geri sarıp saatlerce izliyorum.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri