25 Mayıs 2010 Salı

kopuk msn sözleri


Son pişmanlık fayda etmez...
Azrailin makamında...!

Herşey ßildiqiniss qibi deiL ... ZatenN ßildiqiniSde HerseY DeiL....

qeLEceqi MeraK etmi0ruMm NasıL 0Lsa qeLeceKk......

Durdurun DünyaYı ineceK waRr !

ElbeT ßirqün ßaşı DöneCeK dünYanın DönmeKteNn.......

HaYaT YeDeK oYuncuLarLa DoLuDuR ... ßo$aLan YeR Her ZaMaN DoLDuruLur !

iÇimDe ßi a$k war her geçen gün ßayatLayan önceki günün izi ßiLe kaLmayan…

Ne kimSeYe aiT ne de SahibiMm ßen ßu DünYaYa tek qeLdim Tek de qiDerim....

AsırLık YaLanLarını iki qüNLük DoqruLarınLa KapaTmaya ÇalışMa ! YaLanLarınLa beraBer Sende yaLan oLursuNNn......

qiDene YoL wereCeksin ki qeLen AyaKta KalmaSın.....
Çok DeişTiM beN, arTıq meLeq deiLimMm.. :/ Arayan beni masallarda bulsun...(!)

KimseYe laF yeTiştirceq deilim n olduğumu biloRum bn(;siZ yaLan SÖZ'lerinizle meleq oLun Nan xD


hyaT bi sıNawSa adıMı yazaR çıKarIm..!!


HaYat BoŞ KuR OrTaMı ÇoŞ


Çoq yalvardım qiTme die bana dönüomuş bananE !!! enteresan Seviordm glüp geçt aşkıma... şimD! bni seviomurmuş banane

unuTTum sni btün yeminlerİ werdiğimiz sözleri TıpKı snn qibii...

bna bakan o qösLeR bGn neden bürükTü...anlaşıldı o GöSler bni çoqTn unuTTu..
 kopan nickler
kaLßine zorLa öqreTemessin yaßancı *2 keLime [ ! ]

heRşey öyLe çabuq oLduqi sanqi yaşaDığıM haYat bNm diiL !...


[ aRKamdaN koRkup kaçTı demesiNLeR nazar diYe yaşıoRum !... ]

Ödünç aldm qeleceqımı qeçmişmden koparken ..

~ödünç meLeq KanadLarımLa uçarqen ben..eLimi tut.Korqarm dusmekten... ~

qökhYüsüne yaShdm aDın ßnLErce yıLdısLA aLdrmadı qüLüp qeÇti çaqRımaa
Aramıorm ki KimSeyi OLması qereKenLer ZaTen yaNımDa ..... çocuk Yanımda OLmayıP qiDenLer kiminN Umrunda.....
kopuk msn sözleri
İHanetin Nedeni deiL ßeDeLi oLur......

Ne zaMan qoL die Dönüp Arkama ßaKsam ..ELinde oFsayT ßayraqı iLe beqLer Hayat..!

İnsanoqLu NanKördüR deqer weRmeSs kimSeye ßende inSanımm FasLasını beKLeme!!
''Gereksiz insanLara HayaTımda Yer Y0K.!''

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri