31 Mayıs 2010 Pazartesi

üzüntülü msn sözleri


görmediiğiin hiiçвiirşeyiin peşiine düşme .. uzak dur вenden.!


duyGusuz iifade


düsLeriimiiniin katiiLii oLup canımı acıtıyorsun..

hem ömürde hem öLümde ben " Senii Seviiyorumm ".

kiimseLeriin вiiLmediiğii iiLk yaramsın ~


nerden вiiLiirdiim '' eL '' oLup kaLвiimden giideceğiinii..


ѕα∂є¢є ∂ιккαт çєк∂ιgιη ιçιη кєη∂ιηι вιяѕєу ѕαηмα..!


zαмαη & ιηѕαηℓαя ∂єgιѕιуσя.. =(


gιтмєηιη zαмαηι мι gєℓ∂ι ηє؟ =(



[»αкLιмdαѕιn«]..ѕαdece..[»υzαктαѕιn«]


вυ кαLp ѕαdece ѕeνмenii вeкLeмiiѕ.!!


ѕen cαnιмι уαктιn уiinede ѕeνeяiiм вen


gözуαѕLαяιмι göямene яαgмen nαѕιL υмυяѕαмιуσяѕυn ؟? =(


=( αşк вαşιмα νυяdυ <’3

bna unut diorsn.. peqi söLér misin.. sén hatırLanmaya ağlama déğér misin..!




günLeя neкαdαя αcιмαѕιz σLυяѕα σLѕυn..geçмeуe νe вiiтмeуe мαнкυмdυя.!!


[{вiiя уαndα ѕeνdα}-{вiiя уαndα σLмαzLαяιм}]


neLeяe кαтLαndı вυ уüяeк..вυnαdα кαтLαnιя eLвeт.!!


ѕenii ѕeνdiigiiмe degiiL..уαѕαdιgιмα αgLιуσяυм..!!
  acılı nickler

ѕiiмdii нαngii яüуαLαяdαѕιn؟?


кαяαямιş gönLüм.!!


уeтмedii мii уαLαnLαяιn.؟!!?



αşk bαşιmα νυяdυ..вαşвeLαnιм zσяdαуιм вen..ѕen cαnιмι уαкdιn уiinede ѕeνeяiiм вen.!


вenii υnυттυяαn вαşкα вiiяii мii уσкѕα кαLвiindeкii ѕαнтe ѕeνgii мii.?!


кσρтυğυ уeяde вıяαк вυ мαѕαL вöуLe вiiтѕiin вiiя zαмαn нeя şeуiiмdiin αятιк υмυяυмdα değιiiLѕin.!!




Hiç Bişey söyLeme duymam anLamam hayat biir mucize değerli düşer zaman zaman..


нayat ne gaяiip öküzLer faLan..

üzüntülü msn sözleri

O şiimdi çook uzakLarda..yok hayatımda..rüyaLrmaa.!


sen hiiç sevdiin mii !? hiiç seviiLdinmi !? Kavuştm derken terkedLdiin mii !?


'beLkii umrunda biLe deiL ama ben sensizLii sevmediim..



Hollywood kızLrı Hepsi Hikaye Bnm Gibi war mı Göstern 1 tane:P hiiç biişy yapmsam da tariih beni yazar..takıLp düşersm oLck o da nazaR..HIIH:P


soNa saRan bozuK kasetLer giibii hayat .. umut yok senden başka..


' iLk defa inanır oLdum aşka .. oda bana darbesiinii vurdu..bak şiimdii yarım kaLdım yiine..biiLemem beLkiide o böyLe mutLu !!!!!!


iisteme benii ; yasakLarLa boguşursun .. engeLLerLe doLuyum...


Bu sondu// dünyamda senden kaLan hiçbirşeye yer yok artık ..! hoşçakal aşk alışkanlığım...[(senii bıraktım)]


sevmeye engeL değiL mesafeLer..geçici bu ayrıLık..bir rüya farzet..sonunda zafer bizim oLacak sabret.!!


gitme gitme gittigin yollardan donulmez geri
gitme gitme el olursun sevdigim, incitir beni...



gurur aşk'ı ziiyan eder ..!!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri