14 Ağustos 2010 Cumartesi

En renkli nickler


unuddum..nasıL séViLrdn sn? nasıL seVrdim bn?

kİmdén yaNa †anяIm ßu haya†? kadErmİ ceZamI bana anLaT..

Resmini çekmelisin her anın,kanıdı olmalı her feryadın.

siyh beyaz bi hayat yaŞıormm mOruK..ßeNdenn reNqqLi ifaDelerr ßeqqLeme!!

sağolasın aCı çekmék bu uymuŞ - varoLasIn
yaLanIn gißi kaybolasın..

titRerİm kénDi üsTümé ßéndEn deĞérLi deĞiLsİn.

eLiMdE Bi KaDeH..GöZüMdE DaMLaLaRr


öLümLé ya$am aRasındaKi incé çizqiniN tam oRtasınDaım ya$*** içiN sßéßim yoqK..öLmK içiNsé çoqkK...

hyaT bi sıNawSa adıMı yazaR çıKarIm..!!

FOrMat ATtım ANıLaRıma...

hEr kArEsİ SiYaHa bOyAnMıŞ Bi bUlMaCaIm...ÇöZmEyE ÇaLıŞtIkÇa iÇİmDe kAyBoLuRsUn...!

A$k'La SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we onu oLduğu Yerde Unutmak...!

$imDi Senden Vazmı GeçmeLi..?
[[MaSaL oLuP yoLa devammı EtmeLi..?]]

adINı kahPE koydUM , bıRak Öyle kalsIN...

aKlımDa ÇekiP GitmeleR VaR Şu GünlerDe..!

yüreğim yine gitme zamanı...



İsTerdim yeniden doğmak yada hepden YOK OLMAK !!!


Geriye dönmem asla içimde bişeler kopmusken

No oKkuL No dıRdıR OnLinee MaKkaraaa OnLinee Gırqır
 garip msn sözleri
kiminLe danS eTTiĞinİze dikkaT edİn.çok kiŞinİn toPuĞu kıRıLdı
''Hep İçiNe ataN , hç bişei kafasıNa taKmıyo Gibi görüNen , MutLuLuk roLü oyNayaN kız , artK roLüNü ii oynayaMıyoR''

KısLaRı GeçTim MeTaLiMi SeçTim

siyaH qiymeqLe meTaLci,meTaL dinLemeqLe Satanist oLunmaS..!
GoRdúm Hé? GüzéLLíGé Sáhíp oLmäyä çäLışmıorúm,Istédígím Hérşéyí éLdé édébíLíorúm..!

Gitarımın teline, sevgilimin eline, Rockcıların diline hastayım

Rockcu Çocuk isyanlarda, Onu paklar Metallica

Yürüdüğümüz yoLLardan geçtim fark; yaLnızLık.. Şimdi tek başıma odamdaym, soğuk we karanLık..!


Herkez Kendi Çapında Muhteşemdir ; Kiminin Çapı WardıR Kiminin YarıÇapı

! Beni bırakma... Artık gücüm yok ayrılıklara...

! Gözlerinde bir okyanus, Özgürce yüzmeye geldim..

! Adımların Küçük Ama Dünyam Gibisin, Beni Benle Ötelere götüren Sensin!
  msn nickleri
! Seni sevmesi kolay ayrı kalmak zor, unut demesi kolay gelde bana sor..

! Düşte umut, yürekte güç vurulmuşken, Döneceğim birgün, kimse beklemezken...

! Bundan böyle dünyamda, ne sana ne sen gibilere yer var..!

! Kapıları kaparım dokunanı yakarım, bende aşkın cesareti var..


Uçurum basındayım yapayanlızım, bir filmde oynayan saf bir aşıgım.

Adım YıKıLMaDıM AyAkTaYım.. BuNLaRInKi DüNyaYsa BeNDe UzaYLıYıMmM.

BiLékLérmi késSs. . DamarLarmLa knDini as. .!!!

geldi AşK... Anladım dedim ya.. Daha fazla SORMAYIN !

ßqn ßir acaip oldu içim..qéLécék mi né...!!?

kaLß!m iLtihaP saLqıLar..hér saRSıntıda ^s3vqm mikr0p kapr !

saat sabah 9:45..hava souk kafamda léş..ii gündn bir ésnti..kan gibi néfés gibi..


ßr qün anLayacksın "béKLéméniNdé i$é yaRamadıını..bir yr3 uLa$amadıını..arqaNa dönüp baK†ıında.. Yİn3 aynı duvaRı qörécksn

GüLméi unuddurdn..bari pécédé uzadmaı biL !

Acıtmıyor canımı..^sözlerin kadar gölgén…

uZaK deiL rüYaLar..artıq uymam kadéré ..

éLLérmdé bi avuç YALANDIN !!

kmséé srmadn..kaybLsam glgémdé..hér$éi unudsam.. döNérmiim qériyé?

VakitLér iLérLiy0r.."saatLér térLiy0r" ....sniN $u témßéL yüréin daHa néi béKLiy0r??


Geçmi$imi çöpe Attmı..Karı$tırın özenTiLEr

BoYnUmDaKi İpİ SaNa VeRiYoRuM HaDi BeNi HaYaTa
BaĞla!!!

aşqq her daqqa qıwırırr .. <3

taßiri caiz değiL,numunem yoq sende kaLsın asLım..!!!

en qüseL çirqin bnmm varmı uLen..!!


^^ hérséЧ b0mb0q ... wé yiné kimsé y0q..!!


Bhenım ne OLDuGuMu SorGuLAMa SeNİn ANNICanı SanMıoRuM


söz aqızdan çıktı ßir kéré.
$éytan da séndén yana méLék dé.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

futbolcu sözleri 2017 bitanem sözler

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri