1 Ağustos 2010 Pazar

Msn 2010 nickleri


geldi AşK... Anladım dedim ya.. Daha fazla SORMAYIN !


ßqn ßir acaip oldu içim..qéLécék mi né...!!?


kaLß!m iLtihaP saLqıLar..hér saRSıntıda ^s3vqm mikr0p kapr !


saat sabah 9:45..hava souk kafamda léş..ii gündn bir ésnti..kan gibi néfés gibi..


ßr qün anLayacksın "béKLéméniNdé i$é yaRamadıını..bir yr3 uLa$amadıını..arqaNa dönüp baK†ıında.. Yİn3 aynı duvaRı qörécksn


GüLméi unuddurdn..bari pécédé uzadmaı biL !


Acıtmıyor canımı..^sözlerin kadar gölgén…


uZaK deiL rüYaLar..artıq uymam kadéré ..


éLLérmdé bi avuç YALANDIN !!


kmséé srmadn..kaybLsam glgémdé..hér$éi unudsam.. döNérmiim qériyé?


VakitLér iLérLiy0r.."saatLér térLiy0r" ....sniN $u témßéL yüréin daHa néi béKLiy0r??


Geçmi$imi çöpe Attmı..Karı$tırın özenTiLEr


BoYnUmDaKi İpİ SaNa VeRiYoRuM HaDi BeNi HaYaTa
BaĞla!!!


aşqq her daqqa qıwırırr .. <3


taßiri caiz değiL,numunem yoq sende kaLsın asLım..!!!


en qüseL çirqin bnmm varmı uLen..!!



^^ hérséЧ b0mb0q ... wé yiné kimsé y0q..!!



Bhenım ne OLDuGuMu SorGuLAMa SeNİn ANNICanı SanMıoRuM


söz aqızdan çıktı ßir kéré.
$éytan da séndén yana méLék dé.

  yeni 2010 nickler
qéL dérsém qéL qid dérsém qidmé


sénsizLiin até$indéim yaLnızLıım ßuz duttu.


MaLLardan uzak. HayvansaL vé saLaksaL ki$iLikLérdén uzak. qérçék insanLarLa Yéni ßir hayat*.


ßén séni ßöyLé tanımadım.koLpaLa$ma kéndin oL ßiraz oqLum


DeLi GömLeği GiydirdiLer Dü$Lerime


TakMışıM TırnAkLarıMı YürEğimE.. KaNatTıkça YüzÜm GüLer.. (:


yuReqm tik takLarda.. saat ßna 5 kaLdı..


pLatonik sevmeLer teseLLi etti beLki.. varLığın sevgi yanımdan hiç gitmediki


Hayat!
Geç kaldım..
Eskilere at beni!
Msn 2010 nickleri

Umurumda olsa ağlardım.
Sözlerden akarken delikanlı bir bahar...


GeLeCeĞi MeRaK eTmİyOrUM nASIl OlsA GeLEcEk...


Ya$adikca
oyuna dahiLim,
NamussuzLuk dunyasinda kabus nufusu artmakta, sakLan!
Kiyametin tiyoLari goz kirpmakta.
In$a ettikLerini yikmak icin geLecekLer..
ßunun ßiLinciyLe ya$a!!..


Mutsuz CareSiz YaLnız Her$eyDen uzak
CevreSine Sahte qüLücükLer
Daqıtan asLında iÇi paRamparÇa
qözLeri kanLı we Çöpe atıLmayı
ßekLeyen ßir 0yuncaqım . . .


SoNu ;
ßoğuLmak oLsa dA
ßéNiM "0" SuLaRdA
yüzmém géRék..!





aŞkım tatLIm fLn bi baqDım baNa oLmuŞ gönül oLan.


eLLérindén tutsam iyiLé$méz yaram.. Yüzüné ßaksam.. Aynı a$kLa ßakamam..


ya kaLBimi aL avuçLarInda ya$at göR ßeni, yada aL kaLBini nefesimLe ßeRaBer soLuksuz ßIrak ßeni..


sEvgiLiLer Günü GeLmE Bizi GerMe.


Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız gıcık Sensiz Yapamadı AFFET.


qökhYüsüne yaShdm aDın ßnLErce yıLdısLA aLdrmadı qüLüp qeÇti çaqRımaa

1 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel sözler 2017 sözleri aşk sevgi filan

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri