19 Ağustos 2010 Perşembe

manyak msn nickleri


sénsizLiin até$indéim yaLnızLıım ßuz duttu.

MaLLardan uzak. HayvansaL vé saLaksaL ki$iLikLérdén uzak. qérçék insanLarLa Yéni ßir hayat*.

ßén séni ßöyLé tanımadım.koLpaLa$ma kéndin oL ßiraz oqLum

DeLi GömLeği GiydirdiLer Dü$Lerime

TakMışıM TırnAkLarıMı YürEğimE.. KaNatTıkça YüzÜm GüLer.. (:

yuReqm tik takLarda.. saat ßna 5 kaLdı..

pLatonik sevmeLer teseLLi etti beLki.. varLığın yanımdan hiç gitmediki


Hayat!
Geç kaldım..
Eskilere at beni!

Umurumda olsa ağlardım.
Sözlerden akarken delikanlı bir bahar...

GeLeCeĞi MeRaK eTmİyOrUM nASIl OlsA GeLEcEk...

Ya$adikca


oyuna dahiLim,
NamussuzLuk dunyasinda kabus nufusu artmakta, sakLan!
Kiyametin tiyoLari goz kirpmakta.
In$a ettikLerini yikmak icin geLecekLer..
ßunun ßiLinciyLe ya$a!!.. 

  manyak sözler 
Zamlar memurun stres topudur
Love: aşk, Lavuk: aşık
KUMARI bırakacağıma BAHSE etkileyici girerim
Bizi çekemediler, halat koptu cınım
Koş Ali koş Baban karneni gördü
Bebeğe araba çarpmış fakat ölmemiş, neden? Çünki bebeğin bezi BARİYERLİymiş
Ey dağları taşları yaratan rabbim Herşeye bir güzellik ayrı bir tat, insanlara akıl, mantık,zeka dağıtırken bu yazıyı okuyan öküzü niye unuttun
Aşk bir sudur İç iç kudur
SaçMALANMAZ taranır
Yangın dolabını açma yoksa YANG kızar
Bu erikSON, başka erik yok
İstediğinizi söyleyin emniyettesiniz dediler, söyledik, EMNİYET'teyiz
Egemenlik kaytsiz şartsız ve %218 milletindir!

manyak msn nickleri
Ayakkabının kalleşi ayağı arkadan vurur
Bekarlık canıma tak etti Bende KIZ kulesini kaçırdım
Birgün adam gidiyormus, çukura düsmüs ölmüş Çünkü adam körmüs
Alkol yavaş yavaş öldürür cevap: Kimin acelesi var?
İçmek problemlerini çözmese de, sana bir sürü yeni ve ilginç problem yaratir Yeni yil iptal edildi Çünkü eskisini buldular!
Maliyeden yeni bi vergi daha ''duvar yazisi vergisi'' FlaşFlaş Flaş Fatih Terim GS'da Cep telefonunu kapat! Monitörümde depreme sebeb oluyor
Hirsizlar, hortumcular! Nereden Buldun Yasasi ertendi, Yasasin!
Bu yazıyı FARKEDERSEN, FARKEDECEKSIN ki bu yazıyı FARKETMEN ya da FARKETMEMEN hiç FARKETMEZ Sen en iyisi bu yazıyı hiç FARKETME
Aşk bir muz kabuğudur Bastını AYAĞIN değil HAYATIN kayar
Şu araba benim olsun 5 milyar borcum olsun SATINCA ÖDERİM
Türküm, Doğruyum, ÇalışkanımBen bu krizlere alışkınım
Bir hortumcu Türkiye'ye bedeldir
Vatandaş çok BONKÖR Krizlerin faturasını o komik ödüyor çünkü
Artık her çocuk ZAMane çocuğu

aptal nickler
KERİZİ çok olan yerin, KRİZİ erken olur
Ülkemdeki ZAMLAR, yağmur gibi DAMLAR
Ekonomi kilitlendi RESET'leyelim lütfen
Zamlaya zamlaya kriz olur
Eskiden zamPARA'ydım Kriz geldi zamSEFİL oldum
Türkiş şeytan üçgeni; Kriz, Develüasyon ve Zam
Bir Derviş, bir yokmuş Bize yine masal anlatılıyor galiba
Mutsuz CareSiz YaLnız Her$eyDen uzak
CevreSine Sahte qüLücükLer
Daqıtan asLında iÇi paRamparÇa
qözLeri kanLı we Çöpe atıLmayı
ßekLeyen ßir 0yuncaqım . . .

SoNu ;

1 yorum:

Adsız dedi ki...

harika ötesi sözler

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri