5 Ağustos 2010 Perşembe

Karma msn nickleri


Kandım yanıldım, belki de yüzbin kere. Ah ayıplandım, vazgecmedım ben yıne


Yazıklar olsun sana, Lanet olsun bana! Nasıl olurda seni hâlâ seviyorum..


Seni seviyorum, seviyorum, seni seviyorum, Sen sevmesen bile, Seviyorum, seni seviyorum, İstemesen bile


Sen kapimi calmasanda, Düslerimle kalmasanda, Bir gülüsün yeter bana, Yeterki sen mutsuz olma


Ben bu askla kavrulsamda, Bu yanginda kül olsamda, Aska doydum nasil olsa, Sen mutlu ol yeter bana.

> Tek seni sevdim!

> Uğruna öLmekse sevgimin kanıtı, vuR bıçağı acıtmaz canımı!

> beRtaraF ettim aşkını, seni hiç sevmiyorum!

> 4d4m g1b1 4d4m

> Hayat yaşanmaya değer, sevgi acıya değer, aşk herşeye değer!

> Oyun bitti, kim verecek hesabını ?> Hayat çok monoton, 24 saat sen!
Varlık ruhu terk eder gözüm gözünden ayrılınca

Hayat £manetse ßirakytiĞin Y£rd£yİz..hayat Oyunsa Kralini Oynariz...hayat Sevmekse ÖlÜmÜn£ S£v£rİz.

Sevmek yarı ölmektir, Böyle demiştin giderken.. Bomba Her gün ölüyor insan, Hatırlayınca!

> aĞıT öNümDe KaLeM eLİmDE, DuYgULaR kALpTE DüşüNcElEr YazIdA, Ay gÖkYüZÜnDe YılDıZ LaR dAHa öTEde, tAnRI yUKarIda KullAr AşAğIda , eN zoRuDa cANıM SEn OrDa Ben bUrdA

> N'olurdu bir yaprağın daha olsa bak sevmiyor beni işte hain papatya..
   Süper harika sözler
> Adı anıldığında işte dostum dedim!. Adım anıldığında tanımam dedi!
> HER SEVEN ADSIZ BİR KAHRAMANDIR ASLINDA VE İNSAN SEVEBİLDİĞİ KADAR İNSANDIR..

> .! Herkes yalan ki biz mi gerçek olalım !.

> BENIM KALP ATSLARIM KANKA ~√V''^√~√V^√V'^~----------
> İçin güneşlerle dolu doluydu, Önce gözlerine gelirdi bahar...

> Birini sevmişsindir geçen yıllarda, Açık bir yara gibidir sanat hala, Hala çok özlersin onu ağlayamazsın...
Ask bir muz kabugudur , dikkat etmezsen ayagin degil , hayatin kayar...!

Damsız da girilir.

Sene 1865'di. Elektrik yoktu, mum ışığında MSN'de muhabbet ediyorduk.

Adamın birinin evi yanmış, odaları düz.

O kadar fakirdiler ki hergün çeyrek öküz yiyorlardı.
Karma msn nickleri
Adamın biri kızmış ama ispat edememiş.

Tüneli kaçmak için mi kazdınız? ( Reha Muhtar )

Bir Daha Kumar oynamıyacağıma Bahse girerim..!

Gülü seven dikenine katlanır,kaktüs sevenin vay haline.

Adamın birinin gözleri dolarmış, kulakları mark.

Adamın biri çekmiş, karısı senet.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri