24 Ağustos 2010 Salı

Mutluluk msn nickleri


Hér Adamım Diyen Adam DéğiLdir,,SéninDe Dédiğin Gibi Hér DélikanLıyım DiYén DéliKanLı Déğildir SénınDé olmaDığın Gibi !!!!



Sen seversin o sever we oyun biter!!!



Anlam veremedim,veremiyorum insanlar yapiyor hep rol, iyiler sayiyor yerinde kötüler aliyor hep yol…


**artık değer veren değer alır değer vermeyen babayı alır...



GüLMeK uZuN ZaMaNDıR RoL YaPTıĞıM BiR oYuN…



YaŞaDıĞıM eN BüYüK MuTLuLuK ÇeKTiĞiM En BüYüK aCıSıN


acımasız o hasret sırtımdan wuruyor aşkın ölüm kokuyor!!


sahnesi gerçek tek oyun ölümdür…



OLMaSı GeReKeN ŞeYLeRiN aDıNı iYiLiK YaPMaK KoYMuŞLaR..




Çıtıpıtı olgun olmuşsun,içini dışına vurmuşsun.DIŞINI SÜSLER,İÇİNİ TAKMAS OLMUŞSUN!...



nedense kalıcı olamamış bi düş benimki ,baktığım güneş biraz soğuk..
Mutluluk msn nickleri



Geçmişi gölgeye teslim ettim ve şimdi gölgeler takibimde, ardımda bir yığın manzara.



seni takibe alan gölgelerdir. Sen yürüdükçe seni sorgular ve bir gün güneş batar.



Kalbi hacize verdim oysa borçlu sendin…

 2011 sözleri


şimdiki bene beni sorar oldum vallah...



sus ne olur konuşma gerek yok yalanlara… ne yaparsan kabulum alıştım artık oyunlarına



Yoku$u ßen CıkTm YoL $eNiN oL$n, ZehRi ßen IctiiM $u $enİn oL$un ßi tAne ßuLmu$un HayıRLı oL$n ßi tAnedE ßen ßuLdm HabERİn oLSuN!!!



SUSKUNLUGUM ASALETIMDNDIR HER LAFA WERICEK CEWABIM WAR AMA Bİ LAFA BAKARIM LAF MI DİE..BİDE LAFI SOLEYENE BAKARIM ADAM MI DİE...



aRTık KiMSE umruMDA DEiL herKEZ yaLancı oLmuşşş...




ALdığım Nefesten Soruyorum da,Verdiğim NefeSte BuLamıyoRum.İki NefeS Arası Ne KadarLıkSıN iŞte Onu BiLemiyorum.



,ηє уαяıη υмяυм∂α ηє ∂є anlamlI ∂üη.

  kalp sözleri 

вєη¢є ѕєη ∂є ѕιм∂ι нєякєѕ Gιвιѕιη



Sen koca ßir HİÇ oldun ßende, €ttiğin T€K cümle ile..!



Çok ßıkarsan Hayattan ßir mezarLığa git, öLüLer ii biLir ya$amak güseLdir



Ge¢í¢í âsmâ béní.kâLící ôLdúr.bøynumun ízí kâLsín yúrégínín ípíndé..



Sensiz can ceki$melerim bogusuyor ruhsuz sabIr bedenimle..Bir iç isyan misali , hükmedemiyor beynim kalbime..Agir geliyor pompaladigi kan iliklerime...hani et tirnaktan ayrilmaz derler ya..’’YALAN’’... tirnaklarimi söktüler bir bir etimden..



söyle söyle sevmiyorum de…. yak canımı, alıştım zaten sensizliğe !!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kamon kamon şampiyon 2017 sözleri burada gel vatandaşşş

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri