9 Ağustos 2010 Pazartesi

orjinal msn nickleri


zαмαиı∂α мı αℓ∂ıи уαиıиα gι∂єякєи؟؟؟

ArKaNı Dön dEmE BaNa DönEbIlIrIm!!!

SeN oLsaNda oLmaSaNda yokLuğunLa seVeceğiM SeNi.

"sen" i keŞfettiKÇe "Ben" i yiTiRiyoRUm.

Hiç Hayallerinizden "0" Aldınız Mı?

orjinal msn nickleri

ÖLüm öncesi yorgunLuk var gözLerimde...GöLgem biLe boğmak için FırSat koLLuyor...


Kokunu da aL giderken, yaralarımı tuzlama madem… Arkana bakma giderken hiÇ sevmedin zaTen!

Kaprislerimin tadını çıkart… Kinlerimi boğar durumdayım!
  kaprisli msn sözleri
konu$mak susmanın kokusuduR...ya sus git ya konu$ qéL ...oRtaLaRda kaLma!

Sen hem ßi hastaLık hem ßi sağLık qißisin kaLßimdéé (:

Seni sakLıycam inan; yazdkLaRımda çizdikLeRimde, $RkıLaRmda sözLeRimde...!)=

qéLi$in gibi onuRLu oLmaLıydı qidi$in...ve öyLesine quRuRLu ßiti$in...!

qöRdün i$te _ gittin ve ßittin!...

isteme ßeni ; YasakLarLa ßogu$urSun, EngeLLerLe DoLuyum...

akLıma takıLdı yaLnızLıın adı...

iCimde $eFini Kayßetmi$ orkeStra'nın Hüznü Dı$ımda Charlie Chaplin GüLü$ü...!

sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..

Yeni bir krize giriyorum - ellerim titriyor -üzgün değilim düş ama gözlerim doluyor.

yarInImI bıRaqTım .. düN'm KaHpE çIkıNca.. !!

sAKıN dOKUNMA dUYGULARıMA,
TAM sENI uNUTMAK içIN uğRAşıRKEN
sAKıN oLAKI dOKUNMA
aCıLARıMA


GözLeRiM DoLu dOlU
IçiM HıçkıRıkLaRa bOğuLmUş
DaHa fAzLa aCıtMaDaN CaNımı
GiT ArTık bEkLeMe!!!


sussam yanlızlık
konuşsam ayrılık
şim ben susuyorum
yanlızlığa talip
sende sus bana
sus ki bir daha ölmeyeyiim
nazlI nickler
sana kaç kez son verdim bilirmisin
geceleri yatarken
ve kim bilir kaç kez yeniden başladım
gün doğumuyla erkenden...


zαмαиℓα мü¢α∂єℓє єтмєктєи уσяυℓ∂υм,, Ⴣєт ∂öиѕєи∂є вєи вıяαктığıи уєя∂є σℓмαуα¢αğıм
üşüTeN BiR AcıYdı bElKiDe hEr aYrıLık



beklediğime bakma sen dönmeyeceğini internet biliyorum
benim ki sadece
umuT!!

gittin,
acımı görmeden
seni sevdiğimi söylemeden
giTTin...


sen gittikten sonra yanlız kalacağım,,yanlız kalmaktan korkmuyorumda
ya canım ellerini tutmak isterse..


dilim söylese elim yazardı beLKİ..





bir adın kalmalı geriye
ayrılık kurşun kadar ağır
BENİ AFFET

kaybetmek için erken ,, sevmek için çok geç...


oysa küçücük yüreğime kanımla yazmıştım adını...,


ayrılığın ayrılık olması için
bu kadar gitmen yeterli
sana dön demiyoruM..
ama artık DuR
daha fazla gitme, sonra şiir olur düşersn DiLime!!!




çıkarLa takas ettiqin kalbini
boL yumuşatıcı katarak,
teknoloji harikası makinalarda yıKa
sonra as ipe kurusun
ben AFFETMEM!!!
RÜZGAR AFFEDER BELKİ..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri