26 Ocak 2008 Cumartesi

Yeniler


Bir bahar günüydü seni ilk görüşüm. Soğuk bir bahar günüydü, iyi hatırlıyorum.
Işıl ışıldın, güzeldin. İşte o anda demir aldı, aşkın rüzgarıyla yelkenleri dolan gemim, ve bilmediğim bir limana doğru uzun yolculuğum başladı.
Denizler dalgalar fırtınalar gördü bu gemi, ama hiç yılmadı şaşmadı rotasından.
İlerlemeye, ilerledikçe yelkenleri daha da dolmaya başladı.
Limana vardım derken, bir baktım ki sen yoktun. Beklemeden gitmiştin.
Uzaklaşmıştın. Gözden yitmeye başlamıştın çoktan.
Kavuşamadık ve bana da, kalbimden söktüğüm şu sözleri sana yazmak kaldı...



Bilemezsin reddedilmenin yarattığı tarifsiz hüznü ve acıyı.
Bilemezsin telefonun çalıp da senden bir ses duymayı beklemenin heyecanını.
Ve tabiki bilemezsin, bu sabaha karşı yatağımda, bu cümleleri düşünürken, bedenimin nasıl acıdığını, kıvranışımı, acı gözyaşlarımın yavaş yavaş aktığını...
Oysa ben ne güzel zamanlar hayal etmiş, düşünmüştüm ikimiz için.
Başımı koyardım dizine, okşardın saçlarımı, ne güzel olacaktı ah ne güzel...
Sonra aynı şekilde ben severdim, okşar koklardım saçlarını ellerini.
Ne tatlı çarptı bu kalp, ne kadar heyecanlı, ne kadar tutkulu.
Ama dedim ya, bilemezsin...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri