24 Ocak 2008 Perşembe

Bilgin Nickler


-Eskiden Karanlıktan Korkar Yağmurdan Ürperirdim Şimdi Karanlıklar Sırdaşım Yağmurlar Göz Yaşım OLDU!...
-öуℓє нσяσzℓαя ναя∂ıя кι güηєş ѕα∂є¢є σηℓαя öттüкℓєяι ιçιη ∂σğυуσя ѕαηıяℓαя!!!

-~~~ηαѕıℓ вιя ѕєν∂αуѕα вυ "кαяşı" кσуαмαм~~~
!!!...υğяαşмα вαвα уσяgυη...!!!

....çσк ѕєν∂ιğιм вιя уαℓαη∂ıη....

нαуαттα кαяşιмα çιкαη єη zαναℓℓι ∂öηєкѕιη...!!!!

яσ¢к,мєтαℓ νє ƒяρ ує "şєутαη ιşι" ∂ιуєηℓєя.¢єναρ νєяιη :"şєутαη вυηυη ηєяєѕιη∂є?"

ஐ๑ вєη¢є ѕєη ∂є ѕιм∂ι нєякєѕ gιвιѕιη...ஐ๑

çσктαη υzαкℓαşтıм, вıяαктıм вιя уєяℓєя∂є, υηυттυм ѕєηι αşк.. нαтıяℓαт кєη∂ιηι вαηα !!


Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla...!!!vazgeçmez unutma...!!!

Senn benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olmazsın...


eğer senden ayrılırsam benide yanında gotürür müsün??

Cok yardim severimdir, her türlü yardimi kabul ederim...

Güzel kiz insani mutlu eder. kötü kiz ise filozof eder.

Yollar durusuma kizlar gülüsüme hasta

SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!
Bir kadinin kalbi uçsuz bucaksiz bir okyanusu içinde barindiracak kadar genistir.

Bir kadin ya sever, ya da nefret eder; ortasi yoktur.

Kadinlari anlamak kadin olmak kadar zordur...

Kadin bir çicektir erkekse etrafinda uçan pis bir böcek

Kadinlar duygu yüklü bir gemi gibidir denizde dalgar vurdukça etrafa nese saçarlar... Bazende dümdüz deniz üzerinde sessizce kaçarlar...

αн ∂ємєк özєℓ∂ιя...ναн ∂ємєк ιğяєηçтιя...

∂ση'т ƒσяgєт мє ηє σℓυя вєηι тєякєтмє..

кαρıℓмα яüzgαяıмα ηєzℓє σℓυяѕυη

єѕкι∂єη кιвιяℓιу∂ιм; αятıк кυѕυяѕυzυм...
уüz мιℓуση ∂єƒα ѕöуℓє∂ιм ѕαηα αвαятмα∂αη кσηυş ∂ιує!

вιℓιуσямυѕυη ѕєη уüzмє вιℓмєѕєη νє ∂єηιzє gιяѕєη вιℓє вαтмαzѕıη. çüηкü тιριη кαуıк.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri