29 Ocak 2008 Salı

Yeni


Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa.
Gözlerin olmadan da kalbini göreceğimden habersizdin. Ve hatta sana bakmadan seni hissettiğimi bilmezdin
Gözleriyle gözlerine göz koyanın, gözlerimle gözlerini oyarım. Gözlerini gözlerden sakin, gözlerin gözlerime lazım.
Gözümden süzülen yaş denizi ıslatıyor.sevda kilim,hasret derdi dokuyor,çatlayası deli yürek sen diye atıyor.of kara gözlüm aşkın seni bekliyor.
Gül bahçesinde geçsede ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm , seni koklamak olsada ölüm, uğrunda ölmeye değer gülüm..
Gül nedir ki? Solup gider. Gün nedir ki? Gelip gider. Ateş nedir ki? Söner biter. Ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak mezarda biter.
Güller anlatsın sana olan sevgimi, güller anlatsın yanlizligimi, çaresizliğimi. Yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın ben anlatamadım.
Güller hep ellerinde açsın,ama dikenleri batmasın.sevda hep seni bulsun,ama seni yaralamasın.mutluluk hep yüreğine dolsun,ama beni unutturmasın.
Gün bir gün, sevdalanmış geceye gecede yakamoz düşürmüş denize öğünden bugüne geceyle gündüz ayrılmaz olmuş takı güneş tutulup gölge düşürene dek sevdalara
Günden güne yok olmaktaıym.. Bütün ışıkları attım bir kenara anlamıyor musun.... GöKYüZü GüNEŞ OLSADA SENSİZ YİNE KARANLIKTAYIM.... Seni seviyorum........ Gözlerime bakabilircisin....
Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye kaçıyorsun. Yağmuru seviyorum diyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun. Korkuyorum sevgilim çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun!
Günesin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o yalnız senin için yanan kalbimdir.
Günesin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, iste o en büyük gerçek...
Güneş alev alev yanıp parlasa bile unutmayacağım seni kül olana kadar. Beni kırıp incitsen bile dost bileceğim seni sonuna kadar
Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye kaçıyorsun. Yağmuru seviyorum diyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun. Korkuyorum sevgilim çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun!
Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük
Güneşin doğduğu yerde parlayan bir ışık görürsen.Bilki senin için yanan kalbimdir.
Günlük hayatın sıkıntısından biraz silkeler insanı. Her şeyin aynı olmasında kişiyi bedenin ve aklın dışına çıkarıp duvara yapıştırır. Sanırım içmek; ertesi sabah tekrar hayata dönülebilen ve her gün tekrarlanabilen bir intihar biçimi...
Günü gece olsun diye yaşıyorum, Çünkü gece hayallerime geliyorsun, Seni beklemiyorum çünkü sen hep benimlesin, Hayallerimde ve kalbimdesin,terk edip gitmiş olsanda, unutsanda, UNUTMUYACAÐIM...
ask sözleri | hemen bedava yolla - sms-sozleri.com
Günün ilk ışıkları sahile vurduğunda, martılar yalnızca ikimizin anlayacağı bir dille sunu fısıldar denizin kulağına: Seni çok özledim...
Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice ıyllara.
Hadi gökyüzünden senin için tuttuğum,üzerine tüm duygularımı yüklediğim, ıyldızı al, yüreğimden yüreğine yollar var, hadi benim için uzaklardan bir tebessüm yolla...
Hadi uyandır beni söyle gördüğüm zamansız bir düş mü? Hadi git, uzaklaş, yokluğuna inandır beni. Gerçekten yoruldum her bulduğum yerde seni kaybetmekten.
Hakikatin varlığından, güneşin parlaklığından şüphe edebilirsin ama benim sevgimden asla. SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞ KIM...
Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için aşığım sana!..
Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır...
Hani gözler varya sözleri anlatır, Hani sözler varya gözleri ağlatır, Hani anlar varya değeri geç anlaşılır,Bir de aşk varya seni bana anlatır..
Hasret kapımda nöbetler tutuyor. Sevgilim uzak bir şehirde gözlerim onu arıyor...
Hasretin öldürdü beni! Simdi geceler çaresiz. Simdi yağmur damlası gelip konar dudaklarıma sessiz. Söylemiş miydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz.
Hayat ve yasadıklarını bir okyanus gibi düşün.... Çılgın ve deli dalgalara isteyerek girmezsin... Durgun sular kendini belli etmez ve ne zaman coşacağını sen bilemezsin."
Hayata bir Mendil olarak bakarsan, O senden hep Gözyaşı ister! Sırf Hayata Gıcıklık olsun diye Hep gülümse!!!
Hayatta hiç bir şeyim az olmadı senin kadar ve hiç bir şeyi özlemedim seni özlediğim kadar.....
Hayatta hiçbir şey ilk aşkın yerini tutamaz insan sevse bile o ilk aşk hiç unutulmaz.
Hayatta üç şeyi sevdim; seni, kalbimi, ümit etmeyi...Seni sevdim, sensin diye, kalbimi sevdim, seni sevdi diye, ümit etmeyi sevdim, Belki seversin diye...
Hep beni kimse sevmiyor ki derdin! Usulcacık sokulup yüreğine ...ben seviyorum demek isterdim.
Hep kalanlara gidenleri kattım! Bir gün yerine geçemediler. O kalanlara gidenleri kattım yine bir tane sen edemediler. Zor geldi ayrılık alışamadım.
Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi Çocukça Sen Gerçekçe , Hepsi öylesine Sen ölesiye..
Her seven adsız bir kahramandır ve insan sevebildiği kadar insandır.
Her su bir yol bulur kendine her dağ bir toprak,her gökyüzü bir bulut ama sen benim gibi bir dost bulamazsın... Seğmenden saray gözlüsüne...
Her şey yalan dolan bir SEN hariç SENİ düşününce tüm benliğim yok oluyor işte o zaman aşkımın uğruna kurduğum cümleler bile devrik oluyor.
Her zaman gül, hayata gülücük saç, gülmeyi benimse, Çünkü senin bir gülüşün için, Koca dünyada yaşayan biri mutlaka biri vardır.
Hissetmediğin hisleri hissettiğin zaman hissettiğin his aşktır.
Hiç sönmeyecek olan sevgimiz yavaş yavaş başlamıştı, Solmayacak bir gül olarak hafifçe açılmıştı, Gezdik,dolaştık çocukça oyunlar oynadık, Ama birbirimizden hiçbir zaman bıkmadık, Hatırlar misin ilk çıkışımızı,yüzünde hep o tatlı gülüsün, Keşke dakikaları geçmeseydi bitmesini istemediğim o günün..
Hüsranı bir tek yerde kabul ediyorum, yasamak varken yasayamamış olmakta.
İnsanlar gelmeleriyle yanlizliklarini dağıtanları severler, gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar.
İnsanlar tanıdım ıyldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin ıyldızdan vazgeçtim. Sevgililer günümüz kutlu olsun!
İstemem sevmeni artık unutulsun bu fasıl...Küllenir gün gelecek,yoksa bu ateş benide....Çok zamandan berridir özlediğim buydu asıl...göremezsin ben uzaklarda iken gölgemize...elveda aşkım
İçine düsen her hüzün damlası sana seni ne kadar çok sevdiğimi hatırlatsın.
ask sözleri | aradıiğın güzel söz bizde
Kalbim kopsa yerinden avucuna atacağım elimden gelse ömrüne ömür katacağım yemin olsun toprakta bile meleklere seni anlatacağım
Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir.
Kalbimde arama eski yerini sen gözümden akan sele karıştın.
Kalbimdeki aşka, dudaklarımdaki gülüşe, akan göz yaşlarıma, yalnızca sen laiksin.. Çünkü benim için çok özelsin aşkım..
Kalbimi kırmak denize yazı yazmaya benzer, kırılan kalbimi düzeltmek ise gece güneşe dokunmak kadar zordur.sen denize yazı yazdın simdi gece günesin dogmasını bekleeeeeeeee
Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur. Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer. Sen o suya yazı yazdın.Ş imdi güneşin doğmasını bekle.
Kalmışsa...Aşıklara sor,aşığın artar değeri..Artar,fakat insana değer kalmışsa.
Kalem olsa dünyadaki bütün ağaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin şiirini yazamam yinede...
Kapatıyorum gözlerimi karanlığa doğru bakıyorum, seni görüyorum karanlıkta, açıyorum gözlerimi birden kayboluyorsun, işte o zaman ben gidiyorum karanlığa doğru, sessiz ve sensiz..
Kapının önünde aşk yapma aşkın gözü kördür ama komşularınki asla.
Karanlık gecede önemli değildir ıyldızları görmek. Gündüzleri ıyldızları görmek marifet, aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek marifet.
Karanlığın içinde kaybolup duran sen kimsin sen benim misin sustun söylemedin zaman zaman yüreğime aydınlıklar saçan ben kimim ben senin miyim sustun söylemedin (Bir su tünelinde parlayan güneşimsin bir buğday tanesinde kaybolan düşümsün)
Kim bilir hangi aksam güneşle beraber bende söneceğim kim bilir hangi ellerden son suyumu içeceğim belki göremeden öleceğim fakat yinede seni 'EBEDİYEN SEVECEÐİM'
Kimsin sen? Yasamak isteyip de yasayamadığım umutlarım, farkında olmadan ıyllardır beklediğim mi? Kimsin sen? Sen benim sevdiğimsin, sevdiğimi söyleyebildiğim...
Kimsin sen? yaşamak isteyişte yaşayamadığım umutlarımsın.. ıyllardır beklediğimsin belki de... kimsin sen? sen benim sevdiğimsin.. sevdiğimi söyleyebildiğimsin..
Korkma!Sakın sevmekten korkma.Kurşun sesi kadar hızlı geçer yaşamak ama öylesine zor ki kurşunu havada sevdaıy sıcacık yürekte tutmak..
Kuyruklu ıyldızlar vardır, dünyaya yetmiş ıylda bir gelirler. İnsanlar onu hayati boyunca belki bir kez görürler. Ben o ıyldızı gördüm, o da sensin bir tanem.
KüÇüK KELEBEGIN TüL KANATLARININ PIRILTILI TOZLARI PARMAK UÇLARIMA KARISTI ONLAR ORDAN NE ZAMAN UÇARLAR SEN YüREGIMDEN NE ZAMAN?
Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, öldüm, iş işten geçti, dediler...
Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam.rahatsız ediyorsa varlığım ölürüm karşına çıkmam.rahatsız eden sevgim ise;üZGüNüM ONA ENGEL OLAMAM...
Maviler giyer bulut olurum, yeşiller giyer bahar olurum, bakarsın bir gün beyazlar giyer senin olurum.
Meleklerin saçları salkım salkım, havada dondurmadan kaleler ve her yerde kuştüyü vadiler.
Mutlu olmaıy biliyorsan, sevmeyi bileceksin gerçekten seviyorsan, ömrünü vereceksin.
Mürekkepten denizler, kağıttan gemiler yaptım. Sonra ismini her yere yazdım. İsmini yazınca seni sevdiğimi sandın, ben seni sevmedim sana taptım!..
NASIL DOLDURDUYSAN HAYATIMI VARLIGINLA, BENDE YAZMAK ISTERIM ADIMI DEFALARCA DUDAKLARIMLA DUDAKLARINA.
Nasıl ki uzaktaki ıyldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.
Ne Güneşi İstiyorum Karanlığıma Ne De ıyldızları İstiyorum Gece Yarılarında... Çok Değil Bir Tek Seni İstiyorum Yalnızlığıma!!!
Ne aradıysam bilki sende bulmuşum Senden öncesi yoktu seninle var olmuşum Sende bütün özlemler Sende bütün gelecek Beni bende arama Ben artık sen olmuşum.
Ne hasta bekler sabahı , Ne taze ölüyü mezar, Ne de şeytan bir günahı , seni beklediğim kadar... Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni, Bırak vehmimde gölgeni ,Gelme artık neye yarar...
ask sözleri | aradıiğın güzel söz bizde
Ne haz var senden ayrı, Ne bir tat senden öte. Bir yüzünü görmek bile, değer bin bir zahmete. Vereceğin her acı gönülden kabulümdür.! Sendeki cehennemi değişmem bin cennete...
Ne seni benden daha fazla seven, nede benim sana daha fazla verebileceğim sevgim var. Anla işte seni ne kadar sevdiğimi mavişim...
Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde,Nede aşkımı körükleyen bir rüzgar , Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.
Ne sözler ne de cümleler lazım bize. Bir bakış, bir tebessüm yeter de artar bize.
Ne varsa aradığım bil ki sende bulmuşum, senden önce yoktum seninle var olmuşum, sende bütün ümitler sende bütün hayaller, beni sende arama ben zaten sen ölmüşüm..
Ne zaman sağır bir ressam, kristal bir zemin üzerine düşen gülün sesinin resmini çizerse,işte o zaman seni unutur bir başkasını severim...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri