26 Ocak 2008 Cumartesi

Sevdim


Ben biraz da annemsi yanını sevdim senin. Demiştim ya hani, "kuşatan, bir arada tutan, seven yanını". Beraber izlerken günbatımlarını, pespembe bulutlardan bir şeker yapıp doya doya yiyecektik.
Evet ne güzel olacaktı, hem de ne güzel...
Ben temiz bir kalp uzattım sana. O kalp geri çevrildiğinde kahroldum, bittim...
Seni aradım, sadece bir sesini duyabilmek için.
Aradım, ama ararken seni rahatsız etmemek için ne kadar çırpındığımı, sırf sıkıntıya düşme diye utanarak sıkılarak elimden gelen azami gayreti gösterdiğimi bilemezsin.
Şaşırdın, ben de şaşırdım beklediğim cevabı alamamanın sarhoşluğuyla...
Üzüldüm, ağladım ağladım...
Bu aşkı saklayacağım kalbimde, hiç bir zaman unutmayacağım.
Yine hayaller kuracağım, yapayalnız adımlarken kaldırımları, yolları, kıyıları...
Evet hep düşüneceğim ve hep içim acıyacak ve tıkanıcam (yemin ederim şuanda acıdığı gibi)


Düş bitti.
Bir sonbaharda bitti ve hüzünle bekleyeceğim uzak bir ilkbahara kaldı.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri