30 Ocak 2008 Çarşamba

Etkileyici


/////////////////etkiLeyİci niCkLErİ/////////////////

Şimdi GeL ve Gör BeNi Duruyor muyum,Yerimde HaLa ! Yurtta AşK,Cihanda AşK,Her Yerde AŞK Bundan SonRa !! (H)

ELimi de KoLumu da BağLa Hadi,Bir Odaya Bir Ömür Hapset Hadi..BecerebiLirsen Zapt et Hadi !!YanGınım ÇoK BüyüK OoOoOoOo!!

Bir daha oLmaz,BiN Kere TöwbE !! Kan Davası mı bu, Bu NasıL ÖFKE

Hani Yetebilseydim, Değiştirirdim Fikrini !! DinLeyeceğini BiLSem, Anlatırdım GerçekLeri . . . Neys,bırak bende kalsın.

Lütfen,Görmeyeyim Seni Bir Yerlerde,Karşıma Çıkma..KonuşmayaLım,BakışmayaLım Ne oLursun..!Daha fazla tükenmeye takatim yok. . .

YorgunLuk,KırgınLık Hepsi Gelirr Geçerr ! Her şeye rağmen YaŞaMaK GüZeL

Ya bu ateşi söndür, Ya beni öldür ..Ya da bu kalbi bedenden sür!!

AnLatack HikayeLrm Bitmedi Henüz,AnLaşack DostLarm Tükenmedi!!YorgunLk,KırgınLk Hepsi Gelr Geçr,Her şeye rağmen Yaşamak GüzeL!!

Anne bnm Uçmam Gerek !! İstemiorum PiLav YapmaK Anne Ben AşKa İNaNMaM,Önce Aşık olmam gerek

Bu Aşk Havuz ProbLemi,Yeni fark ediorm!Yazmıştım denkLemini,Girdim Yüzemiyorum!Zamanın KızLarı BalıkLama!!AtLama Diyemiyorum..
////////////////Kurtlar Vadisi Nickleri/////////////////////

Kurtlar Vadisi'nde zaman ölüme doğru ilerler.

Kurtlar Vadisi'nde son, ölümden önceki son çıkıştır.

Kurtlar Vadisi'nde duello, akle yelkovanın buluştukları andır.

Kurtlar Vadisi'nde bela, kişinin sevdiklerinden gelir.

Sadakat, Kurtlar Vadisi'nin en güçlü panzehiridir.

Herşeyin, zamanı var; yaşamanın, sevmenin, hatta ölmenin bile..

Beyazın kaderi kirlenmek, siyahın kaderi suçlanmaktır.

Kurtlar Vadisi'nde ölmek, en büyük maceradır!

Kurtlar Vadisi'nde ölüm, yaşamdan daha gerçektir.

Kurtlar Vadisi'nde kimse canından emin olamaz...

Kurtlar Vadisi'nde sürek avı hiç bitmez.
/////////////////Karıştırılmış Nickler /////////////////



"A$k TeKn!k B!r HaD!sEd!R.." (K)

(K) B!r KıwıLcm YeTeR Bn HaZıRm BaK..A$K iCn öLmeLi A$K O ZmN A$$kKk..!!!! (K)


sewdim.seni.sebepsiz.sewmedin.beni.ŞEREFSİZ.

' BeN 1 CüMLeLiK 1 NoktA DiiiLm !! '

// - ThAt'sS My pReRoGaTiVe - //

}{ L¤§é ¥ourSeLF }{

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri