30 Ocak 2008 Çarşamba

Etkileyici


Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken...

SİTEM ETME ALLAHA GÜNAHKAR OLURSUN,GÖNÜL VERME KULUNA İSYANKAR OLURSUN

Derdime nerde çare bak bende ağladım
Saçmaladım bazen çok bazense yalvardım
Adil değil bu hayat çünkü ben hep yalnızdım
Yetti artık belki bu gece kafama sıkarım

yalan_dünyanın_yalancı_insanları@hotmail.com

giden!!gün gelir geri dönmek ister bırakın dönsün ne kaybettiğini 1 daha görsün

duygularıma esir oluyorum seni görünce insan bin kere yanıyor 1 kere sewince..!!!

kalbinde bana yer yoksa güzelim farketmez ben ayakta da giderim

aslında dibine kadar yaşadığın aiklar değil doymadan kalktığın aşklar ızdırap verirler

Bir
çığLıktı yaLnısLığımMm...
hepiniz sağıRdınızZ....!!!!


Bazen Ciddi,bazen Sakaci..Bazen Duygusal,bazen dertli..Bazen gicik,bazen güzel..Bazen Suskun,bazen geveze..Bazen Deli,bazen Catlak.. Ama herdaim MANYAK !


KeşKelerLe'''''AcabaLarla'''''bElKilerLe dolu bi hayat benmkisi

SözLerin Büyük Yüreqin Kûcûk YanLi$Larin Cok DoqruLarin Yok Kendine qöre $anSLisin Fakat Bana qöre ZavaLLisin !!!

Gözlerim dolu yeni bir ufka yelken açtim.

Usturama Jileti Takarım.Gövdeme Derin FaçaLar Atarım İstersen KraL Ol Farketmez Senide Mermi Manyağı Yaparım


SerSeriyim SerSeri SokakLardır Evim
DinLe Cici Kız DinLe
Sanıyorsun ki SerSeriLer AğLamaz
SerSeriler ßir ßir Ağladımı Kimse Tutamaz
İnanki Sosyete Kızı Herkes SerSeri Olamaz

Bu şehirden her gidişinde şehri sanki ben uğurluyorum sen benden gideli çok oldu ama bensana hala elsallıyorum...


insanLıqK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

[[==>..bho$weR heP ayNı masaL 'hayaT we ßen' i$Te o KadaR..<==]]

birR çıqLıqK buLsamM ! hiç sSusmayanN , yaDa biR cümLe beniİ anLatanN !

GönLüm kırGın ve yaraLı, Seni unuttum sanma bu gönüL Sana haLa SevdaLı ama bu yürek Seni bir daha anmayacak kadar DeLiKaNLı]

*Há¥áT ¥íÑé...; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ... qéLí$Mé ; úMíT§íZ...§oÑuÇ ; GéRéK§íZ.....

kaR$ıLıqsıs duyguLar nefRet kusaR..ßn gidiiim ßu gece buRası ßana Dar !haDe bye bye=))

heLaL oLsun sNa ßi kaLbi parçaLadın ßi yaşaMı ßiTirdN heLaL oLsunn...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri