28 Ocak 2008 Pazartesi

Rüya


Beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat...

Eger sen bana gozlerinle degilde kalbinle bakmis olsaydin seni ne kadar sevdigimi cok iyi anlardin.

(f)//*+*(*)_Gözler_Kalbin_Aynasidir_(*)//*+*(f) !!!! (f) Ben Senden Asla Vazgecmem (f)!!!! Sensiz_Ben_Nefes_Alamam (f)

Ben Seni Kalbimi Yazdim, Bu Kalp Durmadik Sürece O Yazi Silinmez.

Gül nedir ki solup gider. Gün nedir ki gelip gider. Ates nedir ki söner biter. Ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak Mezarda biter...

Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan -olur, hayalde degil canimdasin.

Yildizlar Kadar Parlak, Yildizlar Kadar Güzelsin! Aranizdaki Tek Fark, Yildizlar Miljonlarca, SEN Se Teksin!!

Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan olur, hayalde degil canimdasin.

Delice sev,haince terket ama ALDATMA...(yoksa...)

Dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! Gönlünün daracigina, asta öldür beni NOGLUR

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri