29 Ocak 2008 Salı

En süper


bana göre hayat cok bilinmeyenli bi denklem we bn sadece bir kaç bilinmeyeni bulabildim;
x=insanlar,dostluklar hepsi yalan,
y=güven bir kez kazanılıo we bir kere zara gördümü eskisi gibi olmuo,
z=hayatta tek gerçek ölüm.
we ben tek gerçek bilinmeyeni diğer bilinmeyenlere tercih ediyorummmm...


PişmanLıkLarım oLdu zaman zaman...
Bazense keşkeLerLe tükettim saatLeri,
yanLışLarıma tesLim oLdum.

PişmanLıkLarımın en büyüğü ise
" aşktan "
yana oldu...

Kach KéZ KırıLdı ßu Yüréq Kach KéZ Kayßéttİ İnanCını HaLa ßurAdaySam GidénLéri DéiL AzraiLi ßékLédiqimdéndİr..!!

A$k DériN ßir UçuRumSa Dü$eNin Né GüNaHı WaR SéviLéndé Wéfa YoqSa Sévénİn Né GüNaHı War!!!

SoKaMaDıM hAyAtImI BiÇiMe sOkIyIm bÖlE HaYaTıN İçiNe.

Terk Etmenin Adı Ne Zamandan Beri Delikanlılık Olmuş

KöRpE DuYgUlArImI KaHpElErE De vErDiM...

AcImAsIzCa gEçIp gIdEn zAmAnDaN GeRiYe kAlAn sAdEcE YaNlIzLiKlArImIz...

BeNsE YaRiNa pEnCeReMdEn bAkMa gAfLeTiNdEyIm. GöZlErIm dOlU Ve eLlErIm tUtUkLu yÜzÜmE

YaLnIzLiK ÖmRüM BoYuNcA TaNiMaDiGiM BiR YaBaNcIyDi ;OnUnLa sImDiLeRdE BeRaBeR UyAnIyOrUz hEr yEnI GüNe iKi yAlNiZ SaRkIlAr yAzIyOrUz,yOrGuNuZ,ÇoK YoRgUnUz...

DeĞiŞtErEmEzSiN BeNi, KaSmA BoŞa bEn bUyUm...bIrAz hUySuZ BiRaZ KıRıK BeN KeNdImLe mUtLuYuM...

KüLüStÜr bU RuHuN...ÖzRü yOkKi bEnDe....

Hergün Bir Adım Daha Fark Atmaktayım Bu Dünyaya....

»»»IhTiYaCı yOk kAlBiMiN AşKa«««

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri