26 Ocak 2008 Cumartesi

Hoş


Bir Insan Olunce Unutulmaz, Unutulunca Olur!

Senii Sevdigim Kadar Yasasaydim,oulsuz Olurdum.... Sen Hala Sonsuzludun Yuzunde Bir Damla Gozyasisin..

Firlatmistim Kalbimi Uzaga,en Uzaga.denk Gelirde Rastlar Diye Bir Yildiza...yanilip Susturdum,agrimin Cagrisini,cagrimin Kohnemis Agrisini...

Oysa Kim Bilir Ki ,yanagimda Yanginlardan Cok Once O Yarin Biraktigi Opus Izi Var... Yuregimde Anilardan Kalan Bin Dus Izi Var...

Kanmadim Aynalara Sana Kandigim Kadar...icimde Bir Bosluk Sana Yandigim Kadar..

Bir Cift Ela Goz Yuzunden Icimde Bir Sonbahar Aciyor Oyle Aciyor Ki, Acilar Acisiz Kaliyor, Mevsimler Ustume Devriliyor,kislar Kissiz Kaliyor...

Pasli Bir Yanlizlikti Avuclarimda...ardimda Bir Yurek Yuku Ruzgar...ne Zaman Sevmeye Koyulsam,dogrulup Cogaldi Ayriliklar...

Seni Sildigimde, Anilar Defterinden,biliyordum Sokup Attigimi Hayatimin Yarisini...

Daglardaki Ruzgarin Esintisi Nasil Insaniin Icinde Bir Heyecan Yaratiyor Ise Iste Bende Seninleyken O Heyecani Yasiyorum Bitanem...

Eger Bir Ucurumun Kenarinda Dusmek Uzere Olsam, Asagida Bir Dal Olsa Ve O Dalin Sen Oldugunu Bilsem,olmekten Degil Bitanem Seni Kirmaktan Korkarim...

Seni Sevdigimi Soyluyorum Ama Bu Yalan,cunkusana Olan Duygularim O Kadar Ustun Ve Yuceki Askim Onlara Isim Bulamadim...

Bir Mezarci Olsaydim Seni Topraga Degil Kalbime Gomerdim Sevgilim...

Gecenin Izinde Iz Surdum Seni Aradim. Ay Sahidim,karanliklar Ise Isigimdi.sabahi Yapacak Gunese Ant Olsunki Seni Bulacagim Ve Benim Olacaksin,bir Seher Vakti.

Dunyanin En Agir Iscisi Benim, Nedenmi?. Cunku 24 Saat Seni Dusunuyorum...

Kimler Icin Dokmedimki Gozyasi,senin Icin Dokuyorsam Ne Cikar.omur Temelinden Her Bir Tasi,senin Icin Sokuyorsam Ne Cikar...

Gul Dalinda Nasilsa,siir Sairin Dilinde Ne Ise Sen Yuregimde Oylesin.. Bunu Bilsende Bilmesende.....

Git Tabi Git.kirpiklerime Bir Kara Diken De Sen Ekle.henuz Sokaklarina Bile Alisamadigim Bu Kente Ver Beni Ve Bakisinin Talan Ettigi Yerlerimi Al Oyle Git...

Seni Sevdigim Kadar Allahi Sevseydim Cennetin En Guzel Kosesi Benim Olurdu

Sen Gozumdeki Bir Damla Yas Olsaydin Seni Kaybetmemek Icin Hic Aglamazdim..

Sen Colde Bir Cicek Olsaydin Seni Kaybetmemek Icin Goz Yaslarimla Beslerdim..

Geceye Inat Gun Agirmakta,agaca Inat Dal Cogalmakta, Olume Inat Insanlar Cogalmakta,bense Sana Inat Seni Sevmekteyim.inat Bu Ya, Hepte Sevecegim….

Olsen Bile Benden Kurtulamazsin. Kefen Olur Bedenini Sararim.yagmur Olur Uzerine Yagarim.cicek Olur Mezarinda Acarim. Olsen Bile Benden Kurtulamazsin

Dunde,bugunde,yarinda, Yuregin Kadar Yanindayim. Kendini Yalniz Hissettiginde Elini Kalbine Koyben Hep Ordayim.

Baskasina Kendinden Fazla Deger Verme,ya Onu Kaybedersin Yada Kendini Mahvedersin Eger Bu Dunyada Seni Kimse Sevmiyorsa Bilki Ben Olmusum.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri