26 Ocak 2008 Cumartesi

Bebek nickleri


Guzelim Bebegim Herseyim Nerdesin Neden Cevap Yazmiyorsun Bana Cidden Bitirdinmi Herseyi Yapma Ne Olursun

Her Yeni Gelen Gunu Yeni Bir Umitle Beklemeli Her Yeni Gun Yeni Havalarla Gelir Gece Yagan Yagmurla Uyursun Sabah Bir De Bakarsin Odan Gunesli

Ask Nedir Biliyormusunuz?ask: Karsindakini Bulunmaz Hint Kumasi Sanmanla Enayi Oldugunu Anlaman Arasinda Gecen Zamandir...

Gunes Aydan Guclu Olabilir Ama Ayin Etrafinda Yildizlar Vardir Ben Ise Ay Kadar Beyaz Gunes Kadar Yalnizim.

Iki Gulu Sevdim Biri Kirmizi Biri Beyaz ...sen Beni Unutursan Kirmizi Gul Senin Olsun Ben Seni Unutursam Beyaz Gul Kefenim Olsun...

Seni Hic Unutmadim Ne Olur Don Artik. Gitmek Neyi Halletti Guzelim Donmeni Inanki Bekliyorum.son Defacik Ne Olur

Gulusune Bin Kirsun Siksada Olum Unutma Umuda Kursun Islemez Gulum.

Ask Bir Muz Kabugudur Tek Farki Bastiginda Ayaginin Degil Hayatinin Kaymasidir...

Hayat Bir Tiyatro Dediler Herkese Bir Rol Verdiler. En Zorunu Bana Verdiler.once Sev Sonra Unut Dediler.
*DaHa BoYuN bi karış Beyfendi OLmaYa çalışş..PeşiMde DoLaşma OtuR DeRsİNe Çalış ....!!!

*HeR Söze VeReceK CEvABım VaR...Ama bi Söze BaKaRım Söz mü die BirDe SöyleyeNe BakaRım Adam mı die...!!!

* Bizde BiliRdik SevgiLiye PıRLanTa ALmaSını...Ama DosTlarımız Açtı Yedİk içtİk PıRLanta PaRaSıNı....!!!

*Há¥áT ¥íÑé...; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ... qéLí$Mé ; úMíT§íZ...§oÑuÇ ; GéRéK§íZ/

*a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtaç étmés!n.. '

*HaYaTTa HiC SeVMe SeVeRSeNDe BeLLi EtMe CüNKü SeVeN SeViLMeZ SeViLeNDe KiYMeT BiLMeZ

*aKLiMDa_KaLaN**GiDi$iN_DeGiL**GeRi_GeLMeYi$iN

*''''Gel KaLBiMDe YaŞa KiRa iSTeMeM''''

*Benİm NedeNLerİm Senin NedenLerin...

*kimisi kırdı umudu.. lakin kiminin sahip olduğu tek şey oydu


ҳ̸Ҳ̸ҳ нιç кιмѕєує нαкєттιğιη∂єη ƒαzℓα ∂єğєя νєямє уα σηυ кαувє∂єяѕιη уα ∂α кєη∂ιηι мαнνє∂єяѕιη ҳ̸Ҳ̸ҳ.

*sEn bEnİm fArkImI fARkeTmeDiN AmA ArTıK FaRKeTseNde faRKeTMeZ ÇüNkü BeNiM FaRKımı FaRKeDeNLeR SeNdEn Çok FaRKLı...!!!

*çéKiNMé éSKiC! iÇéRi ßuYuR ßuRaDa ßiR aŞKıN aTéŞi uYuR ßaKTıKÇa iÇiMiN YaNgıNı ßüYüR aL qöTüR éSKiCi ToPLa Né VaRSa ..

*Вιяâkмâk ỌkâDâя kоℓâỳмι Ŝєпι ŜєωDιkтєп Sọпяâ

*< .. > ßi gün KabALık ederSem.. haberSizce Cekip Gidersem... yaNLızLığım Size ! emaneT

*B¡ттім Tüкэиdім Aятικ● Hачатιи Ѕоиυиа 5 каLа , GэL Dэŝэм • Gэl¡я міѕіŋ???«- S€vm€y€ €ngel değ!L m€saf€L€r.. G€ç!c! ßu ayrıLık.... ß!r rüya Farz€t.. Sonunda Zaf€r ß!z!m oLacak Saßr€T..!!!


ß!z! ß!zd€n ßa$ka K!ms€ !Lg!l€nd!rm€z...!! K!ms€de ß!z!mL€ !lg!l€nm€s!n..!! g€r€km€z...!!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri