10 Mayıs 2008 Cumartesi

Acı nickleri


Acı nickleri , msn nickleri , nickler
ya yaLan oLuRsn dünYamda.. yaDa tek qeRcek yaPaRım taPaRm saNa..



kimLeR qeCeRken icimDen biR seN waRdn meLekLeRi imRendiRen..!!



ßen 1 keZ seweNLeRdenim öLümsüz biR a$k aRıoRmm..!!



seN yanımda..aMa ßen hasRetLeRde..söyLeyeMem derdiMi isteSende..anLasaNa kadeRim eLLeRinde..sus yüReqim söLeme..!!



ßeniM hayaTımdaki heR$ey çabuK ßiTTi..tıpKı seNin ßenden qiDi$in qißi..!!



seWme ßenden ßa$kasını Razı deqiLsen öLüme..!!



a$ktıR öLümden güseL oLan..ßak we göR ya$am dü$LeRdediR..!!

Acı nickleri , msn nickleri , nickler

hicßi zaMan çıkTıığın kapıyı hızLı çaRpma..qeRi dönMek isteYeßiLirsiN..!!



heR sefeRinde iciMde ßuLuorSam seNi elßet waR bi seßeßi..!!



seNsiz oLamadı anLadım qeC oLsada..!!



qeCeyi qöRmemi$ qüNdüZe aLdanmı$ biR $ehiRde aRtık biR kabuSum waR beNimde..!



aRtıK ßenden peSs..seN bu a$kın biLetini isteDiqiN kaDaR keSs..!!



haYat baSittiR seciMini yaPaRsn we aRkana bakMassın..!!



ßen tüKüRdüqüMü yaLasaYdım $u aNda yanıMda choK köpeK oLuRdu..!!

Acı nickleri , msn nickleri , nickler

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben beni seveni deil beni sevmeyeni sevdiğim için mutsuzum

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri