9 Mayıs 2008 Cuma

Şaşkın nickler


Şaşkın nickler , pişman msn sözleri , nickler , msn nickleri
Aynaya ßakıyor aqLamaktan kurumu$ qözLériné
ßirkéz daha isyan édiyor kadériné Küfrédiyor qéLmi$iné qéÇmi$iné
SarıLıyor yiné nicotiné
ßir kaÇ néfés Çékiyor iÇiné
Sonra ßi ustura aLıyor titréyén éLiné Sürüyor dü$ünmédén ßiLékLériné Akıtıyor damLaLarını yérLéré
KanLarıyLa affét yazıyor sévdiqiné
Kapatıyor qözLérini éßédiyéte..!



...Bir téBésSüm éTsé göz doLar,
...TaşaR suLar ve ruHumu séL baSar....
Vé kaLbimdé biR küçük çoCuk yaşar...!!


# Beni Bn YapaN içiMdeqi SesLeri SusTuRamazSn…


Ben ceketimi Kaybetmisim sen Düqmeni arıyorsun Peh..


SiL aDımı ßa$tan yaZ kaLßiNé
ßa$ haRfi ßüük oSsun
YéNiDéN küfRéT
qéÇmi$i haDım éTTik oLmaDı
ßéN suyun oLdum
ßarDak doLmadı..!



Şimdi Yol Ver Kendine!!

Şaşkın nickler , pişman msn sözleri , nickler , msn nickleri
A n l a m s ı z B u H a y a t Y a l a n d a n Ö t é


Kopuk film kareleri gibi yüzün.
Kesik kesik.
Ve gözlerindeki ifade öylesi soğuk ki
Üşüyorum.
Birleştiriyorum hafızamda parçaları.
Etrafındaki her şey karanlığa bürünüyor.
Habersiz çekilen bir fotoğraftaki,
Şaşkın ve donuk bakış misali,
Değişiyor suratındaki devinimler.
İleri geri sarıp saatlerce izliyorum.


0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri