12 Mayıs 2008 Pazartesi

Şekilli nickler


Şekilli nickler , şekilli msn nickleri , kişisel iletiler
uNutaMadıM sanMa - çoqtaN uNuttuM koRqMa.

SöZ v€rDiN ! s€n ߀NiMDiN . . . Niy€ YhOkSuN ¿?

||AsLa KayBettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||

*вєи ѕєи∂єи αѕк ∂ιℓєимєк ιçιи ∂єgιℓ ѕαиα αѕкι ögяєтмєк ιçιи уαѕιуσяυм...


ιиѕαи вιя кєz öℓüя. вєиι öℓ∂üяєи gι∂єякєи αттιgιи ιℓк α∂ιмιи∂ιя.

gєяçєк αşк ѕєν∂ιğιи ιиѕαиℓα вιя öмüя вσуυ мυтѕυz σℓмα яιѕкιиι gözє αℓαвιℓмєктιя

ѕєиιиℓє gєçєи нєя αи; ѕєиѕιz gєçєиℓєяι zσяℓαѕтιяιуσя
•?•??•?• Öyle Bir Sevdiki kalbim Unutmaz Artik Bir An »» Seni ==>> .... «« .!!•?•??•?•
Şekilli nickler , şekilli msn nickleri , kişisel iletiler
Bırakıp gittin beni..Seni unuttum sanma, zaman alışmayı öğretti belki ama unutmayı asla...

кÖІє віІє оІѕам Яаzıγıм γаиıиda оІмаγа...

оIuЯ наиі саиıи ςєкєЯ вєиі qöЯмєк наγаI qűсϋиϋ ςаIışтıЯ γокuм аЯтıк...

вuqüиIєЯdє γєиі новім ѕєиі ϋzмєк кєиdіиі вuиа аIışтıЯ zоЯuм аЯтıк...

ие $еκіl ісіи ωегеиlе иеde ωегеи ісіи $еκіldeи $еκіle qігеиle і$ім оlмαz..!
Hani a$K Seni Yormu$tu...YoLun Sonuna Koymuu$tu..?

Artık Ben WaszGectim...YaLnıszLıqı Sectim..Hersey Bitti..AnLasana..

Bu Kesin ...Zaten inancımısz Olmasa war oLmanın anLamı anLamsızLıktan Baska Bir AnLama GeLirmiydi?

üSTü Sende KaLsın Hayat..Artık Benden aLacaın KaLmadı...

αşк уσк σℓмυş αятıк ѕєνgι ιѕуαηℓαя∂α мυтℓυℓυк υzαкℓαя∂α кαℓıякєη нαιηℓιк νє уяıℓıкℓαя öη ρℓαη∂α

zєкι çєνιк νє αнℓαкѕızıм вєηι вöуℓє ѕєνєη кızıη нαѕтαѕıуıм
SenSiz`dè Dü$ermi$ Takvimden GünLer

Fahişe Gönüllerin Kahbeliği Koymaz Bize,Unutanları Bizde Unuturuz Asilce..

Şekilli nickler , şekilli msn nickleri , kişisel iletiler

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri