31 Mayıs 2008 Cumartesi

Güzel msn nickleri


Güzel msn nickleri , güzel msn sözleri , nickler

Düşkünsém, Kötüysém, Déliysém Kimé Né ßundan ?


Erkek kandırdığını sanır, kadınsa herşeyin farkında kendini kendini kandırır. Hep böyledir.. Ve belkide bu yüzdendir beyaz yatak örtülerinin gözümüze hoş gelmesi..

hapsoLmuş hayaLLerim
inaTçı düzenLerim
haLbuki ben kimim neyim
kabuL edeyim
yaLnız kaLdıysamya yaLnız kaLdığımı sanDıysam
ßomboş düzenDyim
qizLenmiş sevenLerim
haLßuki ben yine benim...


Kimler aldıysa bulup sakın geri getirmeyin
Beni kimler sorduysa sizi görüp gülüp gitti deyin


' qérçéqim warqén sahTémi qimsé önémsémés

Kime ne ki ben kimim?..
Nereye yürüyorum?...
Gönlümün bahçesine günde kaç çiçek dikiyorum ?...


ßen seninLe toprağa giderim diyenLeri Çok gördüm ..ßen öyLe diyenleri toprağa hep yalnız Gömdüm..
Güzel msn nickleri , güzel msn sözleri , nickler
ßütün GözYa$Ları Aynı Mı Kokar?
ßiraz TuzLu , ßiraz Aqır.
Ya Da ßén AqLayınca Sén Mi Kokuorum?
Kokunu ÖsLédim,


Sonsuz MutLuLukLar DiLérim
Séni Bir Yérdén Tanımıyor Gibiyim !
éLimde CéphanéLérim..
Gérisini Boşwér Bén HaLLédérim
Kim oLduğuna Emin mi Yüréğin ?
Séni BuraLarda Unutuyor Gibiyim..
KaLbimdé MéyhanéLérim
Bén EğLénirim, İçimdé Hép EğLénirim !


ъս รﻪъﻪհ ĸεռժﻨოﻨ
կεռﻨժεռ ժօğოսş ցﻨъﻨ հﻨรรεժﻨկօгսო
νε չօг ցεlﻨկօг
հεг şεկε կεռﻨժεռ ъﻪşlﻪოﻪĸ !.. .


sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!
''Bir yazar demiş ya''
sen git aşk bana kalsın..
bende diorumki"
BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..!


ŞüpheciLiğimin seßeßi insanLar Ya da insan oLup insanLık dı$ı roL yapanLaR..!


İkinci EL Övqü TüccarLarı Varsın ßoL ßoL Konu$sun. ßénim Satacak MaLım Yok Ki Öwqüyé İhtiacım OLsun..!

Güzel msn nickleri , güzel msn sözleri , nickler
DüqünLrde yanına qeLip seni dürterk "sıra sana qeLdi" diyen yaşLıLrdn sıkıLdıySn sende aynıSnı cenazeLrde onLara yap xD

Dışarda Bana Bakanlar Umrumda Olmaz Çünkü ben Normalim onLar AnormaL .!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri