30 Mayıs 2008 Cuma

Vefasız msn nickleri


Vefasız msn nickleri , nickler , msn sözleri
Pa$a pa$a qiDiYoR, Né iSTéDiqİmi o ßiLiYor,haKKım HéLaL qÜLé qÜLé, qüL kOKLaMam Üzérİné...

ßana İnanMaYan KaPımı CaLmaYan SéwqiLiDéN ßaNaNé..YüRéqi oLmaYan HiÇ qÖzü dOyMaDaN SéwqiLiYé qüLé qüLééé...!!!



SéSsİzLik İsTiYoRum..SaDéJé séNiNLé oLmaqq...


qéL qiTmé ßéßéqiM ßéNi TéRkétMé öLüRüm SéNsiz ßéNi ßiR kÖ$éyé İtMéé..



ßén İsTéDim Ama SéNsiZ ßİR hİçİM..!!
Vefasız msn nickleri , nickler , msn sözleri
biraz seni bilirler,biraz beni,ama ne bilirler benim seni deli gibi sevdiğimi

derinlere çek beni kopsun korkuluklar

sen hala kabullenmedin mi sevap sandığın günahlarını???

sorunum ağlamayı öğrenmek değil,gülmeyi unutmak!!!

aLem oYuncu oLmuş sokakLar saHne..

dudakLarındaN adIm döküLüRken İçim titrer!!

uzatma ellerini uzak olsun istemez,benden aldıklarını vermeye gücün yetmez

karşıdan geliyor bir delikanlı,esrar çekmiş gözleri kanlı,kolunda üç beş jilet yarası oda bir kahpenin son hatırası

aynaya baktım unutulanı gördüm,sende bak unutanı görürsün

kıRıLan hayalleRim mİ battı eLine??
Msn Nickleri
bir zamanlar uğruna dünyaları yakardım şİmdi --------im kibirt bile çakmam

..uYkum gİbi geLsene..

bİşe yapmak İstiyoRsan avazInın çıktığı kadaR SuS..!!

yanIm da sen oLmayInca birşeyler eksİk..gönülde aşk olmayınca var bi hafiflik..

Vefasız msn nickleri , nickler , msn sözleri

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri