29 Mayıs 2008 Perşembe

Komik msn nickleri


Komik msn nickleri , yeni msn nickleri , nickler
kandırdım bén kéndimi.. oLmamış,oLmadı vé oLmayacak kadar uzak bana umutLarım..



bénim sévdam başkasına haram..!


gittiği yağmurLa géL..
küskünüm yağmurLara..


son néfésimdé élimi sén tutucaksın!
son sözLérimi bir sén duyacaksın!



istisna tanımam (;



béni zaLim béLLédin ama yéri cénnét tüm méLékLérin...



Bir duygunun esiri aklım, sadece delicesine yaşamak var "seni seninle"..


Pembe gözLükLerimi taktım aRtık üzüLmicem......

Komik msn nickleri , yeni msn nickleri , nickler
۰۪۪۪۫۫۫S۪۫۰۪۫E۪۫۰۪۪۪۫۫۫N۪۫۰۪۫İ۪۫۰۰C۪۫۰۪۫O۪۫۰۪ ۪۪۫۫۫ K۪۫۰۰S۪۫۰۪۫E۪۫۰۪۪۪۫۫۫V۪۫۰۪۫İ۪۫۰Y۪۫۰۪۫O۪۫۰۪۪۪۫۫۫R۪۫ ۰۪۫U۪۫۰۪۪۪۫۫۫M


ArKamdaN konuşanLarın hepsi arKada takıLmaya devam etsin!



Ben küçüK bir kızım.. Oyuncaklarımı alırsanız sizinle oynarım !!



Sαηмα Sєη qiDiηcє ßєρ Hєρ AqLαDιм Nє Yαѕ Tυттυм Nє Kαяα ßαqLαDιм,ßiя qєяcєqi qєcтє σLѕα AηLαDιм KαDєяiмDiя DєDiм 'ÜzüLмєDiм кi..'


Susmak Verilmesi gereken En Zor cevaplardan biridir
Konusan Kolay olandir
Ben SUSTUM
isteyen konussun...!



Hayatımdaki “ geri dönüşüm kutusu “ acılmaz hiç benim..Tek bildiğim bi kerede sildiğim

Komik msn nickleri , yeni msn nickleri , nickler

1 yorum:

Adsız dedi ki...

süper daha ii olabilir di başka şeyler koymayı deneyim komik şeyler aşk la ilgili kızlarla ilgili fln

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri