15 Mayıs 2008 Perşembe

Harbi nickler


Harbi nickler , msn nickleri , msn sözleri

anne yinemi msn'nin üstüne dantel koydun

[ /BuraX\] {heRŞey güzEL oluYor deRKen :: yook ya yaşamak istemiyorum ben...!!!!}

Burak Öldü Diye Sela Vermişler Ölen Hayvan İmiş Aşıklar Ölmez!

Gencliğim Kuş Olup Uctu Elimden Mutluluk Sözcügü Düştü Dilimden Küllerim Savruldu Yıllar Önceden Sana Verilecek Sevgi Yok Bende

Agladıgımı Kimseye Söyleme Anne Onlar Beni Kral biliyor Kızdımı Dünya’yı Yıkar Biliyor. Agladıgımı kimseye Söyleme Anne Onlar Bir kız İcin Bu Kadar Düsecegimi Bilmiyorlar!...
Harbi nickler , msn nickleri , msn sözleri
| Simdi Gidiyorum Sana Son Sozum Elveda!|Bir İntihar Gibi Puşt Olunca Sevdalar !

˙·٠٠•●Unut gitsin, aksin Gözlerinden bir Damla Yas gibi..Unut ve diren Hayata, Rüzgara duran Tas gibi..·٠٠•●



Eğri Olsam Yay Gibi Elde Tutarlar Beni. Doğru Olsam Ok Gibi Yaban'a Atarlar Beni..

Bak Dostum Yasamayı Öğren Ellerinle Tut Gözlerinle Gör Hayatınla Savas !...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri