7 Mayıs 2008 Çarşamba

Hüzünlü msn nickleri


Hüzünlü msn nickleri , hüzünlü nickler , msn nickleri
Silinmez yazımsın mümkün mü unutmak Başımın belası ey gönül yarası..


Yıllardır yüreğimde hatıran kadar Yangınlar yakmadı gözlerin kadar Ben iki kere ağladım...

Varsın olsun sen beni zalim bil Ben hala unutmadım..

Gücüm yoktu seni kucaklayacak Ve bir ömür taşıyacak kadar Kaldıramadım belki bu ağır sevdayı..

Hasret bir deli rüzgar gibi Savrulup yakıyor bedenimi Bırakıp gittiğim günden beri..

Şu yaralı gözlerimde Bir damla yaş kalmadı Yalvardım insanlara Bir duyanım olmadı..

Aklımdan hiç çıkmadı Vuranların listesi Bunu benim için çal Yıkıkların bestesi..

Neler neler görmüşüm İnan saymakla bitmez Sende vursan ne çıkar Benim için farketmez..
Hüzünlü msn nickleri , hüzünlü nickler , msn nickleri
Benim tek dostum yollar Yalanmıs tüm sevdalar Kaybedecek neyim var Benim için farketmez..

Ruhumu yerlere serip hasret cektirende olsan, ne askina bedduam nede sana kinim var,Deryada akar gibi binbir dertle dolsamda, seni mahsere kadar sevmeye yeminim var!

- Sözlerin aklımda yada aklımın ardında, Hayalin karşımda yada sesin kulağımda, Ya ben çıldırıyorum, yada çok özlüyorum, Ya özlemek, yada özlenen çok özel BİRTANEM.


- Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim, Ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel, Çünkü gülüşünü çok özledim...

- O sessiz aksamda ay ışığı geceme girdi, karanlıkta kalan kalbimi aydınlattı, ardından yakamozun ışıltıları ressamları kıskandıran resmini yansıttı deryaların kalbine bebeğim...
Hüzünlü msn nickleri , hüzünlü nickler , msn nickleri
- Eğer şu an konuşacak durumda olsaydım, Sesini duymak için neler vermezdim, Seni ne kadar çok sevdiğimi anlatamam, Yolunu bulabilseydim zaten şu anda çile çekmezdim..

- Gecenin karanlığındasın, güneşin ışığında, Suyun damlasında, selin coşkusunda Kimi yanımdasın kimi rüyamda Ama hep aklımdasın sakın unutma...

- Sevgimi bir yerde gökyüzüne yerleştirdim, Kimse beni farketmedi, gözyaşı olup yağdım, Sıcak günlere inat, Yağmurun gözyaşı olduğunu kimse anlamadı, Sen bile...

- Yüreğim umulmayan yaralarla başedemezken, Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim, Ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel, Çünkü gülüşünü çok özledim...


0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri