13 Mayıs 2008 Salı

Aşk nickleri


Aşk nickleri , msnnicklerim , nickler
Umuda bin kurşun sıksada ölüm unutma umuda kurşun işlemez gülüm alsada çukuruna bizi ölüm hatırlaki fidanlar çukurda büyür GÜLÜM

Şu çeşmenin haline bak.Su içmeye tası yok.Kırma insan kalbini,yapacak ustası yok..

Dünya kadar derdim olsun senin gibi yarim olsun. kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun.para şöhret elin olsun tatlı dilin benim olsun.sensiz geçen yüzyıl değil.seninle gecen bir gün benim olsun aşkım.

Ben Mavi, sen Gökyüzü.
ben deniz, sen Dalgasi.
Ben beden, sen can.
Söyle simdi
Dalgasiz Deniz, Cansiz Beden,
Sensiz bir ben olur mu hic?
Aşk nickleri , msnnicklerim , nickler
Gecenin yarısı başlıyorsa çığlığım duyulsun diye degil duyulmadan seslenmeyi biliyorsa bu yürek görmeden sevmeyide bilir...!!

Ruhumu yere vurup hasret çektiren olsanda,ne aşkına bedduam nede sana kinim var.derya'ya akar gibi bin bir dertle dolsamda seni mahşere kadar sevmeye yeminim var.

Senden bir göz istiyorum, yalnız beni görecek.. senden bir kalp istiyorum,yalnız beni sevecek.. senden bir sevgi istiyorum ömür boyu sürecek..


0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri