9 Mart 2010 Salı

çılgın msn nickleri


ELbet birgün döneceksin
Neler kaybettiginide göreceksin
cirpinacaksin delireceksin
ama bana ulasamiyacaksin.


*


biLemezdim seve seve ayriLacagimi.
biLemezdim bu kadar cabuk unutulacagimi..


*


Ke$keLer bitmezmis


*


buseferde gec kaldin sevgiLim
ama bu Son gec kaLisin
bundan sonra erken geLsende
buLamayacaksin ne beni
nede bu a$ka ait bir saniyeyi.


*


Sevmek aci cekmekse
istemiyorum SEVME beni.


*


Sana benden bir nasihat arkada$
eger ´birgün sende cok seversen
sakin olaki cok deger verme
& belli etme
edersen sende kaybedersin
ben gibi.
Cünkü Sevilen kiymet bilmiyor be arkadas.


*


"unuturum" yeterki o baskasiyla mutlu olsun derdim
yapamadim..
o beni unuttuda ben onu hâLâ unutamadim.

kaPa céNéNi LanéT susaRak mı coqaLdı icimDéki néFréT

Çılgın msn nickleri

**




Sudâ ériyén âsprin qibiyim...
hoŞurtuLu vé pârâmpârçâ..




**




akıLLı kaLmak zOr ; yüzün hayaLimdeyken




**




Bir "SeN" Istiyorum Icinde Sadece "BeN" oLan...




**
artist sözler




" UsυL UsυL İçiмє Sızαη ßυ Acı ßυ YαLηızLıк Sєηdєη Hαтıяα "




**




wαrLığıη bεndε bir fincαη kαhwεnin hαtrı kαdαr yok!..




**




вüтüη γaяaLaяıмı мuтLuLuğuη iςiηdєη qєςєякєη aLdıм...




Gözyaşını siL kızım!
Ne sanıyordun sen aşkı büyük annenin anLattığı masaLLardan mı?
Benzemiyor işte birbirine
Kaç kere anLatıcam sana.. Bu işler LoLipopa benzer
Şekerini yiyip çomağıyLa ortada kaLakaLırsın...
Sırça köşkünde yaşamaya benzemez aşk.
Bıkmadın mı düşe kaLka yine kanmaya yaLanLara
Ne aşk peri masaLı ne sen şokopiyenses..
Aşk dediğin Labirent misaLi söyLiyim
Of zaten özeL günümdeyim!




Artık hayaLLér kurmuyoRum...
éskisi giBi déğiLim mutLuda déğiLim sanıLdığı giBi...
ama ağLamıyoRum arTık
saRsıLan bişéyLér var içiMdé topaRLayamıyoRuum
arTık kiMséyé güvénMiyorum!!! sadécé SUSUYORUMM


*


Ne olurdu ki birazcik
anLayisLi olsaydin ?

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri