5 Mart 2010 Cuma

MesAj SözLeRi


Asalet; boyda değil, soydadır.



İncelik; belde değil, dildedir.



Doğruluk; sözde değil, özdedir.



Güzellik; yüzde değil, yürektedir ...





müzik sözleri



İçimde, doğasına aykırı büyüyen sevgilim.. Sen, sevilmenin keyfini çıkartırken,
Ben, elbet yarın yeniden sevebilmek için seni daha fazla,
Bugünümü yarına heba edeceğim







¤ Sévérék AyrıLanlar ßiLirlér AyrıLıqı ¤


(( Sén ßénim £ş Ruhumsun ))

Gözyaşlarıyla beraber aktı boyaları
''Ağlayan Palyaço''nun...
Amorti hüzünler...



..sonra fark ettim ki
su akıyor, rüzgar esiyor, yağmur yağıyor
herşey yine ve aynı şekilde oluyor..
öyle bir yere geldim ki
sıcak ve soğuk, aşk ve nefret, savaş ve barış
üşümek ve sonra ısınmak gibi..
gitsem ayrılık olur, kalsam çöl..
gidersem bende hasret olur ve belki beni sevenler de özler ama
anladım ki özlemden hiç kimse ölmüyor, ama ben ölüyorum..

ama ben ölüyorum..

Duyduğunu bilmeden bağırdım arkandan
Gördüğünü bilmeden ağladım..
Duvarlar renkli olsa da






sustukça hayat konuştukça


Her gün film sahnesi gibi



Kayda geçiyor ben yoruldukça..




Üstü çiziLmemin iri puntoLu harfLer duruyor gözümün önünde ,
... onarıLmayı bekLeyen ...


mesaj sözleri

"gitmek, çoğaltmıyor hiç bir masalı" diyorum...
Susuyor...
"kalmak ölümü yaşatmıyor" diyorum...
Gülümsüyor...
"gitmeliyim" diyorum...
"kalmalısın" demiyor... !




msn


Geçimsizim bu günLerde


Kimsesizim bu yerLerde


Değersizim bu eLLerde


Çağresizsim doğuduğum yerde




Karanlıkta ne Görebilirsin ki?


Bir köre rengi


Nasıl Anlatabilirsin ki?

Senin hayallerin başkayken hayallerimin bir parçası yapamıyorum artık seni...
Kimse anLamıyor
Senin o tek bi güLücüğün beni mutLu etmeye yetebiLiyorsa
Seni her gördüğümde gözLerimden damLaLar döküLüyosa
Sen üzüLdüğünde benim canım yanıyorsa
Sesini duyduğumda dişLerimin kuLaklarıma varmasını sağLıyorsa
Buda: Sen benim Herşeyimsin demek oLuyorsa
Seni seviyorum



Hayatta Hiç hata Yapmadım Diyosan Hiç yoLa başLamamışşsın
Unutmuş OLsan Hissédérdim Unutmuş OLsan Yanımda Durmazdı Hér Sabah HayaLin


Séni Görmék İçin Géri GéLdim Sén GidéLi Çok OLmuş

(( (Néréyé Gidérsén Git ))
Çantanda ßir Résmim AkLında GüLüşüm OLsun
ßén Séni Gérçéktén Sévdim ßitméz Démiştim

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri